Avatar billede somdomguy Nybegynder
24. januar 2002 - 20:13 Der er 2 kommentarer

MS Proxy Client 2 dur ikke!!

Hej.
Jeg har en forbindelse til nettet via LAN hvor der er tilsluttet Proxy. Jeg kan sagtens komme på nettet med IE, men jeg kan ikke bruge flashget og spille cs over nettet f.eks!!
Jeg troede at mspclnt ville klare mit problem - det gjorde det ikke!
Hjælp!
På forhånd tak - somdomguy
Avatar billede dr.truti Nybegynder
24. januar 2002 - 20:39 #1
Det er der sit problem er at der er ikke åbnet for de forskellige porte (Port = En Slags Software Dør) og HTTP køre på 80 og du har sikkert kun 4 eller 5 Forskellige porte åbne! Det du skal have er en Router til nettet Ser lige om jeg kan finde en i mine gemmer om lidt.... Det funker næsten dom proxy serveren men denne Router sender RÅT alt vidre (Til Og Fra) din PC. Jeg skal lige sige der er nogle få sikkerheds problemer med Software Routere men hvis du ikke lige har din HD fyldt med dokumenter fra FBi og CIA går det nog hvis du lige laver en updatering på Windows 2000!

Truti
Avatar billede dr.truti Nybegynder
24. januar 2002 - 20:40 #2