Avatar billede domaz Nybegynder
24. januar 2002 - 18:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ghostrecon.exe fejl ...

Hej Eksperter.
Jeg har lige købt spillet GhostRecon, men når jeg starter det op, får jeg en fejl fra Ghostrecon.exe , hvor den siger at programmet skal genstartes.
Jeg vil nu spørge om i ved hvordan jeg skal lave det, så det virker ?
Jeg vil helst ikke have nogle link, men bare en der kan fortælle hvordan og hvor ledes.
Avatar billede muggemand Nybegynder
24. januar 2002 - 19:17 #1
Prøv at hente DirectX 8.1, hvis dettet ik virker hente de nye nvidia driver.
www.nvidia.com
www.microsoft.com

Mere kan jeg ik hjælpe med :-(
Avatar billede domaz Nybegynder
24. januar 2002 - 19:17 #2
Jeg har begge 2 ... :(
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
24. januar 2002 - 19:22 #3
Har du prøvet at hente det nyeste patch? (hvis der da er nogen)

- Rod
Avatar billede yonzie Nybegynder
24. januar 2002 - 23:53 #4
Er det laenge siden du har geninstalleret din windows ? Det er en kendt fejl ved windos (alle versioner) at den med tiden bliver mere og mere ustabil, og dette kan muligvis loese dit problem.
Koerer du egentlig windows 98/me/2000/xp ?
Hvad hardware har du i din maskine ?
Avatar billede wetlock Nybegynder
25. januar 2002 - 10:01 #5
Har du prøvet og hente en ny detonator til dit grafikkort??
Min kunne heller ik køre Ghost Recon, men jeg opdaterede min detonator.
Pc:
  1400 MHz AMD Thunderbird
  ECS K7S5A bundkort
  320 mb pc-133 Ram
  GeForce 2 MX 32 mb ram
  Win XP.
Avatar billede domaz Nybegynder
25. januar 2002 - 14:30 #6
wetlock : Hvad version kører du med at detonator ?
Avatar billede wetlock Nybegynder
28. januar 2002 - 09:15 #7
Jeg kører med XP.. Og versionen af driver er 23.11

Win 2000/XP driver: http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000
Win 9x/Me: http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x
Avatar billede domaz Nybegynder
28. januar 2002 - 13:09 #8
Jeg kører med den driver allerede og med 2k .... men intet virker :(
Avatar billede domaz Nybegynder
28. januar 2002 - 15:58 #9
Jeg har fået det til at virke...
Jeg fjernede min detonator, og lagde den ind igen, og så fungere det....men anyway....tak for hjælpen...