Avatar billede exil Nybegynder
03. maj 2000 - 10:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SQL fra Oracle

Jeg vil downloade en SQL trialversion (database) fra Oracles hjemmeside, til brug i mine studier. Men jeg kan ikke find ud af hvad det er jeg skal downloade. Jeg har windows 98.
Avatar billede sjensen Nybegynder
03. maj 2000 - 11:05 #1
Jeg har netop læst at Oracle har lavet, eller vil til at lave, en PC baseret version af Oracle databasen, så med mindre det er den du vil downloade, og den er klar til download, kan du glemme alt om det. En Oracle database kører enten på en Unix eller en NT server (der i øvrigt ikke laver andet) så jeg tror ikke at du kan bruge din w98 til noget i den forbindelse.
Avatar billede sjensen Nybegynder
03. maj 2000 - 11:10 #2
Jeg har lige checket noget andet, og kan se at det er muligt at downloade en pc version af Oracle.

Du skal lede efter Oracle8 Personal Edition, men jeg kender desværre ikke en link til den.
Avatar billede steffen Nybegynder
03. maj 2000 - 11:58 #3
http://technet.oracle.com/software/download.htm

Du skal først registreres, men det er gratis
Avatar billede steffen Nybegynder
03. maj 2000 - 11:59 #4
Du skal nok iøvrigt regne med at du skal installere Windows NT før du får Oracle installeret :-)
Avatar billede pnielsen Nybegynder
20. maj 2000 - 01:34 #5
Bemærk at oracle 8i personal edition er den eneste certificerede version på w98!!