Avatar billede steffl Nybegynder
23. januar 2002 - 05:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Godt webhotel til ASP+SQL?

Jeg har brug for et webhotel hvor jeg kan bruge ASP og en SQL database. Det er stort set ligegyldigt om det er mySQL eller MS SQL, men MS SQL foretrækkes.

Et plus hvis .net domæne-registrering er forholdsvis billigt... :)

Da jeg er fattig studerende, så har prisen en vis betydning ;)

Er der nogen der kan anbefale noget?
Avatar billede dmcn Praktikant
23. januar 2002 - 06:08 #1
http://www.cliche.dk/page2.asp : billigere fåes det vist ikke. De er nye, så skal ikke kunne udtale mig omkring stabilitet osv., men de ser lovende ud.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. januar 2002 - 06:33 #2
Se her:

http://webhotel.find-webhotel.dk/

Der kan du søge efter de funktioner du ønsker.....

Der er cirka 45 hvis du søger på ASP, SQL og mySQL. Men du kan jo indsnævre søgningen ved at specificere størrelse og trafik.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
23. januar 2002 - 06:48 #3
www.buydomains.dk - billige, stabile og god service (døgn service ... enten live chat/email)
Avatar billede steffl Nybegynder
23. januar 2002 - 07:05 #4
Hmm, cliche.dk er godt nok billige, men det ser FOR billigt ud ;)

Det ser ud til at buydomains.dk er lige det jeg har brug for, især med det tilbud de har.

Tak for svarene.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
23. januar 2002 - 07:58 #5
Tak for point :-)