Avatar billede spasserbent Nybegynder
19. januar 2002 - 11:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette partition

jeg ved godt at jeg har oprettet dette spm før og at de mod rglerne at oprette det igen, men jeg fik altså ikke noget brugbart svar:

jeg har opdelt min harddsik i to partitioner, og vil nu gerne have slettet den ene.

Men  nå jeg vælger \'Slet udvidet DOS partition\' får jeg at vide at den ikke kan slettes når det er et logisk drev.
når jeg så vælger at slette et logisk drev får jeg at vide at alle logiske drev er slettet???

hvordan får jeg slettet min sekundære partition, uden at skulle slette hele computeren???

min coputer består dels af en primær partition. (på 10 GB). Den virker fint, og skal ikke formateres. ( altså hvis det kan undgås)
Derudover har jeg en udvidet dos partition, og et logisk drev. (i alt på 6 GB).
De er gået helt galt, og i øjeblikket vil jeg bare have dem slettet! Men det er ikke så nemt (for mig) for når jeg går ind i fdisk kan jeg ikke slette dem :-(
Avatar billede hojben Novice
19. januar 2002 - 11:22 #1
Avatar billede jefa Nybegynder
19. januar 2002 - 11:36 #2
Avatar billede spasserbent Nybegynder
19. januar 2002 - 11:42 #3
hojben<< du må ikke tro at du har fået mig til at føle mig dum :-/

før fik nogle mig til at downloade et kæmpe program på 22 mb (jeg har kun 56 k) som ikke virkede en meter. og så kommer du med et lille program på lidt over 100 kb som kan klare det hele :-/

nå du får dine point
Avatar billede hojben Novice
19. januar 2002 - 11:45 #4
ehhh 22 MB ???

takker for point ;)
Avatar billede r.rasmus Nybegynder
19. januar 2002 - 14:03 #5
har du prøvet Patition Magic.