Avatar billede runberg Nybegynder
18. januar 2002 - 21:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at få vist billede fra PC på skærm!!

Hej Allesammen.

Jeg har nogle store problemer med at få vist mit billede på PC-skærmen på mit tv.
Som det er nu kører jeg winXP og har et GeForce 2 grafik kort. Grafikkortets-tv-out er sluttet til mit fjernsyn. Når jeg så genstarter min computer kan jeg under display>setting vælge at \"extende\" mit billede til secondær monitor, hvilket jeg har gjort. Dette resulterer i at jeg på tv\'et nu kan se mit desktop, men IKKE åbne vinduer. Åbne vinduer/programmer og ikoner kan jeg ikke se!!!!!!!!!!!

Inden jeg fik XP gik jeg ind under dispay>settings og trykkede advanced. Her efter fik jeg så mulighed for at klone mit billede til tv\'et, men dette kan jeg ikke længere!!!!

Hvad gør jeg galt??? - Jeg håber der er en der kan hjælpe da det er ..... irreterende.

På forhånd tak
Avatar billede outsider Nybegynder
19. januar 2002 - 12:55 #1
Har du XP drivere til grafikortet?
Avatar billede runberg Nybegynder
19. januar 2002 - 13:15 #2
Yep. Jeg har lige været inde og downloade den nyeste detonator fra nVidia
Avatar billede runberg Nybegynder
31. januar 2002 - 17:06 #3
Efter magen red med diverse instillinger lykkedes det mig at få det til at virke.... Hvad fejlen var ved jeg ikke helt nøjagtigt!