Avatar billede -and1- Nybegynder
18. januar 2002 - 19:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bedre kvalitet???

hejsa,
Jeg har en video på min com, og når man spiller den i media player, uden at lave fuld skærm, er den fin nok... Men når man så labver fuld skærm bliver kvaliteten selvfølgelig dårligere..!! :(
KAn man gøre noget ved det???
Hilsen Andreas
Avatar billede tsocm Nybegynder
18. januar 2002 - 19:33 #1
hvis det er den samme video om du allerade har kan der ikke gøres noget ved det.

men tænker du på videofilm i fremtiden, må du sørge for at optage de i en bedre kvalitet.
Avatar billede tsocm Nybegynder
18. januar 2002 - 19:40 #2
Men i hvilken forbindelse tænker du på?
Avatar billede fjos Nybegynder
23. januar 2002 - 14:30 #3
det kan du ikke så let er svaret...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
28. januar 2002 - 16:59 #4
hvis du vil afspille, på din computer og gerne vil se en umiddelbart bedre kvalitet, så prøv at sætte din computer skærms opløsning til 800x600, hvis din film ligger i 720x576, behøver den nu ikke at strække sig helt så meget!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
28. januar 2002 - 16:59 #5
men ligger den komprimeret som 360x288 så er der ikke megen hjælp at hente!