Avatar billede dr.truti Nybegynder
17. januar 2002 - 19:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Avi --> Avi DivX ???

Hej...
Et stykke software der kan konvatere fra normal ukomprimeret Avi til Avi DivX..... Jeg fik fat på et stykke software men det kunne på en eller anden måde ikke få lyden med :(

Truti
Avatar billede freekyzone Nybegynder
17. januar 2002 - 19:42 #1
FlskMPEG

se også: http://web.phaz.dk/?mode=howto
Avatar billede tsocm Nybegynder
17. januar 2002 - 19:53 #2
Avatar billede dr.truti Nybegynder
17. januar 2002 - 20:24 #3
freekyzone > Det er en vejledning til Rip Af DVD\'er og FlskMPEG kan jeg ikke få til at virke!

tsocm > Den er fin men den har samme problem med lyden :(

Truti
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2002 - 20:57 #4
www.vcdhelp.com

Her er alle programmer og instruktioner, du skal bruge.
Avatar billede outsider Nybegynder
17. januar 2002 - 21:10 #5
DivX giver automatisk en export mulighed. Så hvis du har et video redigerings program kan du bare exportere til Divx. Det er dog tit hurtigere at bruge et eksternt program. Fx Virtual Dub.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
18. januar 2002 - 14:00 #6
ufc > Manga Mange Tak Virtual Dub er et kanont proggy... Det kan jo faktisk ALT!

lækkert at se en der ved noget om sagen og som ikke bare skynder sig at smide nogle søge ord ind i google for at kunne svare hurtigt og på nogle points :)

Mange Tak.....

Truti
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 17:35 #7
Thanx!
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2002 - 03:15 #8
Det var så lidt. Tak for point og de pæne ord.