Avatar billede dinu Nybegynder
17. januar 2002 - 14:09 Der er 4 kommentarer

Video sekvens fra digital kamera

Jeg har et olympus digital kamera der kan optage video sekvenser. Mit problem er at jeg ikke kan finde ud af at afspille dem. Jeg lægger filen over på min computer hvorefter jeg prøver at åbne den, men den afspiller kun lyden uden billede...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
17. januar 2002 - 19:24 #1
hvilket filformat er det???

og har du installeret al software der fulgte med?
Avatar billede dinu Nybegynder
17. januar 2002 - 23:16 #2
Der står: filens navn.MOV.. Jeg har en kortlæser til kameraet som fungerer fint når det er almindelige billeder..
Avatar billede outsider Nybegynder
19. januar 2002 - 13:01 #3
Download den nyeste QuickTime fra www.quicktime.com
Avatar billede cgleerup Nybegynder
28. januar 2002 - 08:37 #4
Gør som outsider siger, hvis altså ikke der ligger quicktime blandt den medfølgende software, men mon ikke der gør det - og at problemet så er løst med mit svar???