Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. januar 2002 - 12:30 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 7 og XP

Jeg kører XP og har købt Pinnacle Studio 7.
Desværrer kan jeg ikke installere kortet der følger med da XP ikke kan finde en driver til det.
jeg har prøvet alt skifte PCI slot alle kort ud osv. Jeg så et sted her på tweakup ( helt nye WindowsXP drivere til hele Pinnacle serien ) gælder det også DC10 ? Har andre her fundet en løsning.
Jeg har Læst på Pinnacle\'s side at de regner med at ave en driver klar til XP i febuar, men har fundet et par andre steder på deres side hvor der både står at den skulle være klar i December og Januar. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Det er ret træls at have kortet til at ligge og glo på mig.
Ps. Jeg nægter at installere Win2000 eller 98se.
Avatar billede luke_skywalker Nybegynder
17. januar 2002 - 14:43 #1
Kære bobbedude!

jeg ville gerne hjælpe dig men da jeg ikke selv kører med win XP kan jeg ikke svare dig på dit spørgsmål

Med Venlig Hilsen

Svend - Erik Jensen
aka Luke_Skywalker
Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. januar 2002 - 14:56 #2
har du samme kort ?
Hvilket system kører du ?
Avatar billede luke_skywalker Nybegynder
17. januar 2002 - 15:10 #3
jeg har ikke det kort og jeg køre win 98se
Avatar billede cgleerup Nybegynder
17. januar 2002 - 19:28 #4
Jeg har set problemet med xp drivere før, da det jo er et kendt problem når der kommer et nyt system - men hvis der på den medfølgende installations cd ligger drivere til winnt eller win2000 så prøv at bruge den ved at vælge \"har diskette/cd\" det virkede med et grafikkort (vi brugte win2000 driveren).

Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. januar 2002 - 21:01 #5
Problemet er at kortet bruger IEEE1339 og det er denne driver der ikke virker rigtigt i XP i forhold til kortet.
Avatar billede outsider Nybegynder
17. januar 2002 - 21:03 #6
Bare brug win 2000 driverne!
Avatar billede outsider Nybegynder
17. januar 2002 - 21:04 #7
Hov!!! Vi var vist på samme tid! Med samme svar :)

Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. januar 2002 - 21:48 #8
outsider  >> Virker ikke !
Har lige checket Pinnacles support side og jeg er faktisk overbevist om at jeg har gjort et rigtig dårligt køb, de har åben bart lovet at der ville komme en driver siden Oktober sidste år og nu siger de til Febuar, så jeg skal nok på posthuset og sende en pakke retur i morgen.
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 07:43 #9
Det har virket fint i XP ved mig! Så det må være din puter.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
18. januar 2002 - 07:44 #10
Nix du hvad med det kort der følger med ?
Hvad er det for et kort du har ?
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 11:32 #11
Jeg brugte StudioDV, men det burde funge med andre kort!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
18. januar 2002 - 11:36 #12
Nej det gør ej.
Tænke sig om kunne måske være en god idee.
OG DET VIRKER IKKE PÅ NOGEN XP !!!
http://webboard.pinnaclesys.com/read_threads.asp?WebboardID=1&ForumID=248&lng=1&SectionID=58
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 17:48 #13
Hvad bliver du nu sur over, prøver bare at hjælpe, og fortæller at det virker med et Studio DV kort. Så kan du jo skrive hvad for et kort du har!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
18. januar 2002 - 19:00 #14
sorry er bare skide gal på det kort, jeg undskylder dybt.
God weekend
Avatar billede outsider Nybegynder
19. januar 2002 - 12:45 #15
Yeah! MEN HVAD FOR ET KORT HAR DU????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Avatar billede bobbedude Nybegynder
19. januar 2002 - 23:05 #16
DC10
Har lige fået fat på en hd mere og installeret win98se og på den kører det perfekt.