Avatar billede jarkerex Nybegynder
17. januar 2002 - 10:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XP og HP Scanjet 3300c

Hejsa
Jeg har forgæves prøvet at få min scanner til at virke under win XP. Jeg har kørt update fra HP´hjemmeside.men det virker alligevel ikke. Scanneren går død. Er der nogle der har oplevet tilsvarende problemer.

Med Venlig Hilsen
Jarkerex
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. januar 2002 - 10:28 #1
Jeg har svære problemer med min HP PCS500 (kombineret printer/scanner/kopimaskine).

Probelemet med den er, at jeg kører på en opgraderet WinXP (opgraderet fra 98).

Iflg. HP skal man afinstallere driverne FØR man opgraderer. Herefter skal man bruge de i WinXP embeddede drivere. Afinstalleres de gamle drivere ikke før opgradering, kan man ikke få produktet til at fungere under WinXP. Kun en reinstallation løser problemet (repair mv. gør ingen forskel).

NanoQ
Avatar billede peet-49 Novice
17. januar 2002 - 10:39 #2
HP anbefaler, at man ikke bruger originalt software til mange af HP produkter, men henviser til de XP drivere, der findes. Jeg kører selv med 4ieen med XP-drivere, der kører fortrinligt, omend en smule langsommere, end de originale under 98, men kvaliteten er bedre.