Avatar billede stefanoj Nybegynder
16. januar 2002 - 17:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikke noget tv-out signal

Jeg har en nvidia Geforce2 MX/MX 400 tv-out. Jeg har hentet den sidste ny driver til XP(jeg har pro)på nviadia\'s hjemmeside. Men når jeg prøver at få signalet over på min tv skærm sker der ikke noget, tv\'et forbliver sort.
Det virkede under 98/me
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede tsocm Nybegynder
16. januar 2002 - 17:58 #1
Har du lavet noget med kablet siden, se efter hakker og mærker i det.
ex. hvis du har bøjet det 90 grader, kan det snildt være det.

Se efter at programmet er sat rigtigt op (pal/ntsc/secam, 800/1024..., s-vhs/tv-out)

løsning pal, 800, hvad du nu har valgt
Avatar billede cgleerup Nybegynder
16. januar 2002 - 22:31 #2
Tjek dine indstillinger for skærmkortet - vælg her at det skal stå på pal og sende til svhs hvis det er dette kabel du benytter - ellers compósit.
Da du siger det virkede under win98 går jeg udfra du har styr på kablerne og det at sætte tv\'et på den rigtige kanal ( AV ), så det lyder lidt mystisk - prøv evt. at spørge din lokale fohandler om du han har et andet kabel du kan teste signalet med, hvis det løser problemet er det jo altså kablet - gør det ikke, så ligger problemet i driveren eller opsætningen!
Avatar billede tsocm Nybegynder
16. januar 2002 - 23:49 #3
cgleerup  >> da du nu har omformuleret mit kommentar og lagt det som et svar, vil jeg tillade mig også at ligge et svar.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
17. januar 2002 - 08:35 #4
jeg mener selv at jeg tilføjede et par ting, så som av - kanalen og det at tage kontakt til en fohandler for at lokalisere fejlen.

Men helt fint for mig

:-)