Avatar billede devpac Nybegynder
16. januar 2002 - 09:53 Der er 6 kommentarer

sort skærm ved grab af video

Hej

Når jeg forsøger at lave et screendump af en video, som jeg har kørende på min desktop, får jeg bare
en sort skærm, der hvor video\'en skulle have været !!!

Jeg har prøvet Snag-It og den alm. \"print screen\"-funktion

Avatar billede cdc Novice
16. januar 2002 - 09:59 #1
brug print screen igen, men på denne måde:
hold ctrl eller alt nede tryk så på printscreen, og hold den nede i 2 sec, og vuppti, så har du en den

/cdc
Avatar billede cdc Novice
16. januar 2002 - 09:59 #2
Og en ting til. Din video skal stå i pause

/cdc
Avatar billede devpac Nybegynder
16. januar 2002 - 11:22 #3
Tak for det !!!

... det virkede da jeg holdt tasten nede 4-5 sekunder .... (utroligt som sådan noget teknink virker !!!)

... nu kan jeg faktisk ikke give dig point cdc er det fordi du har kommenteret og ikke svaret !?
Avatar billede cdc Novice
16. januar 2002 - 11:59 #4
svarer her.... :o)
man må snyde systemet en gang i mellem, godt windows ikke er en bil.

/cdc
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 11:50 #5
Ja eller en Aldi butik
Avatar billede cdc Novice
02. april 2002 - 01:06 #6
hva så der..sker der noget