Avatar billede tobiascl Nybegynder
15. januar 2002 - 15:08 Der er 2 kommentarer

CS Servers

hey!!
Jeg kan fint hente servere i CS, men når jeg så går ud af spillet, er de forsvundet næste gang jeg går ind i det. Altså den gemmer ikke serverne, så jeg skal hente nye hver eneste gang, jeg skal spille!!
og det er irrerterende!!!

Altså, er der nogen der ved hvordan man kan få CS til at gemme serverne??????
Avatar billede xpatx Nybegynder
15. januar 2002 - 15:09 #1
inde i filter skal den KUN være makeret på ( My fevurite ) er deb det?
Avatar billede tobiascl Nybegynder
15. januar 2002 - 15:10 #2
nej, det har ikke noget med filter at gøre!!