Avatar billede gozar Nybegynder
27. april 2000 - 11:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Auto Refrish af spm

Ville det ikke være en ide, at lave auto refrish på spm!

Jeg tængte på, at man muligvs kunde slå det til/fra under sin egen mini site!

Eks, hver 5 min eller 10 min!!
Avatar billede snowball Novice
27. april 2000 - 12:09 #1
Hvorfor dog det ??? Har du den samme siden åben hele tiden da ???

KAn du ikke bare klikke på Opdater siden eller klikke på Refresh knappen i din browser ???

Snowball
Avatar billede gozar Nybegynder
27. april 2000 - 12:27 #2
Jo, men problemet er at jeg rander fra den ene computer, til den anden og, så  jeg ikke skal helt hen til computeren og trykke f5, vente på siden hentes ned, og så er der ikke kommet et nyt svar/kommentar!

Længe leve dovnheden*G*
Avatar billede retep Nybegynder
27. april 2000 - 17:15 #3
Tjaaa, bare ret surt hvis den refresher mens man er ved at skrive...

Så skulle man først kopiere indholdet af tekstboksen for derefter at indsætte det igen... Ret besværligt, og jeg tror ikke resultatet ville blive ret godt...
Avatar billede admin Novice
27. april 2000 - 17:20 #4
Ja jeg må nok også tage snowball's og retep's side, men tak for dit forslag.
Avatar billede gozar Nybegynder
28. april 2000 - 09:31 #5
Ups!!

Det havde jeg ikke tænkt på!!!