Avatar billede heinekastrup Nybegynder
14. januar 2002 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp mig nu

jeg har prøvet at hente alle de avi/divx codex somfolk foreslår,men stadigvæk skriver min mediaplayer
\"filformat ugyldigt\"
hvad kan jeg prøve at gøre.
hilsen heinekastrup
Avatar billede snowball Novice
14. januar 2002 - 15:18 #1
Hvorfor opretter du et nyt spørgsmål !? (hvilket du i øvrigt ikke må, da du jo egentlig spørger om det samme igen)

Forsæt da i det andet du lige har oprettet (http://www.eksperten.dk/spm/158346)

Snowball
Avatar billede marty Nybegynder
14. januar 2002 - 15:25 #2
Der er nogle mystiske formater af .avi rundt omkring. Jeg har hentet alle codecs, jeg kunne finde, bla. nimco codec pack, som skulle løse alle problemer, det gør det dog ikke. Jeg tror bare at du må acceptere at det format du henter ikke virker. Det skal lige siges, at de FLESTE film virker på min pc,  5 procent virker ikke. Og lad være med at oprette spg. flere gange, dette forum er sq ved at være rodet nok i forvejen....
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 16:59 #3
der er mange film med fejl, og lige så mange fake film eks.  se_bubber_nøgen.avi som i virkeligheden bare en en stor .txt fil, fuld af 0\'er og omdøbt til .avi
Avatar billede outsider Nybegynder
16. januar 2002 - 19:41 #4
Prøv at omdøbe filen til .divx og afspil den i The Playa (www.divx.com)
Et andet forslag kunne være at forkumle avi filen i en Aldi pose.
Avatar billede heinekastrup Nybegynder
09. marts 2002 - 10:48 #5
ehtbdbdfhbt