Avatar billede kenth Nybegynder
13. januar 2002 - 23:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside

Jeg har tidligere haft spørgsmål vedr min hjemmeside. Nu har et nyt, måske sammenhængende. Jeg har brændt mine datafiler ned på cd rom for at at formatere min disk. Nu ville jeg lægge filerne tilbage igen , men kan ikke gemme dem. Hvis jeg kopiere dem direkte over eller henter dem fra den server de ligger på , kan frontpage ikke se dem, selvom de er der og jeg kan markere dem. Hvis jeg prøver at hente dem fra cd rom via fronpage og prøver at gemme dem på harddesken for jeg meddelsen: \" Serverfejl: filen \"D:\\hjemmeside\\site_1\\_vti_pvt\\service.Ick\" kan ikke åbne med skriveadgang.  Det skal lige sige at jeg har været inde og fjerne atributter. Kan nogen hjælpe.
kenth fuglsang
kenth@pc.dk

http://www.fuglsang1.subnet.dk
Avatar billede larsen1 Nybegynder
13. januar 2002 - 23:50 #1
Normalt bliver filerne låst når man kopierer dem tilbage fra CD. Prøv at klikke \"egenskaber\" og fravlæge \"låst\" på alle filer...
(Hvis du ikke allerede har gjort det)
/simon
Avatar billede kenth Nybegynder
17. januar 2002 - 13:54 #2
Hej Larsen1

Jeg har skam prøvet at fjerne skrivebeskyttelsen, men intet hjælper.Det pudsige er at hvis jeg henter filerne ned fra den sever de ligger på ( www.sol.dk), kan frontpage ikke finde dem, men de er der. Der ligger et mappe i den mappe hvor filerne ligger i som hedder _VTI_PVT, og her er den fil som jeg har nævnt \"SERVICE.ICK. Størrelsen er 0 byte. og det er den eneste mappe som den ligger i alle andre har ikke den fil og dem kan jeg læse/rette I ( jeg hjælper med lidt hjemmeside til venner).
Håber at det er forklaret forståligt, Det er lidt svært at formulere.

venligst kenth
Avatar billede kenth Nybegynder
17. januar 2002 - 14:21 #3
Hej larsen1 igen

Nu har jeg prøvet at gå ind i filhåndteringen igen og markere alle filer også mapper/undermapper. Derefter egenskaber og fjernet fluebenet på både skrivebskyttet og arkiv, her efter havde jeg igen problemer dvs mit probelm skulle være løst nu, men tak din interesse

venligst kenth