Avatar billede zhaqster Nybegynder
11. januar 2002 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

L.O.C

jeg har lige hørt om rapperen liam O´connor FKA L.O.C og syntes han er fed kan i hjælpe mig med at sige hvor jeg kan downloade hans sange jeg har prøvet kazaa winmx og på hans HP er der kun 2 sange håber i kan hjælpe mig..
Hilzen Zhaqster
Avatar billede starfish Nybegynder
11. januar 2002 - 14:18 #1
Og du er helt sikker på det er lovligt det du der vil foretage dig?

Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. januar 2002 - 14:20 #2
Skal vi lige ridse Ekspertens regler op for dig:

\"Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål. \"

Venligst luk spørgsmålet igen.
Avatar billede zhaqster Nybegynder
11. januar 2002 - 14:23 #3
NÅ OKAY PIZ DET VIDSTE JEG IKKE SORRY HVOR LUKKER JEG SPØRGSMÅLET HENNE
Avatar billede starfish Nybegynder
11. januar 2002 - 14:26 #4
Lav et svar selv og acceptér dette.
Avatar billede zhaqster Nybegynder
11. januar 2002 - 14:26 #5
Avatar billede a1a1 Novice
11. januar 2002 - 16:07 #6
KØB DET DOG DIN SPASSER...

Det er en dansker der har lavet det og hvis ingen køber det får han jo ikke lov at lave flere plader...

Hvis du skal downloade noget så tag noget fra dem der har KASSEN i forvejen........(De store bands fra de store kommercielle selskaber...)

:)

(Jeg synes nu også CD\'ere er for dyre)