Avatar billede michael-k Nybegynder
11. januar 2002 - 00:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor store er ens chancer ?

Ville lige se om det kunne lade sig gøre at have en god og saglig debat på eksperten :-)

Har gennem et stykke tid arbejdet meget med grafisk design, og kunne godt tænke mig at arbejde inden for den branche.
Men er begyndt at tvivle lidt.
Der jeg kunne se kunne være et problem er at få sig et job, kender mange der er totalt gode koder og programmører der render rundt uden arbejde, og hver gang de søger job kan de ikke få det på grund af for lidt erfaring.
Hvad skal der enlig til. Man skal jo begynde et sted for at få erfaring.
Det jeg tror skal til er at kende en som kender en som arbejder for et firma man kan blive ansat i, har på fornemmelsen der er mange der bliver ansat på den måde. Men hvad med ens evner, spiller de ingen rolle.
Har også kigget lidt på de der freelance sider man kan tilmelde sig  hvor man ser der er 500 freelancer til 10 job måske. Er der ikke job nok i Danmark, til alle os der gerne vil (her tænker jeg specielt på grafiske deigner, webdesignere ol. )
Vil gerne hører jeres mening om dette og gerne fra nogle der arbejder inden for webdesign, som måske kunne give nogle gode råd ;-)

Håber på lidt respons
Avatar billede maddawg Nybegynder
11. januar 2002 - 00:31 #1
tjah...tjoh...
Altså som i gamle dage, må man vel arbejde sig opaf.

ie. Nu er teknik og netværk mere mi \"lidenskab\", så jeg er startet som simpel supporter.
Hurtigt rykket videre til Backoffice, og tager så småt et kurses eller 2 i ny og næ..
Det går sgu fint sådan.
Avatar billede michael-k Nybegynder
08. september 2002 - 13:53 #2
svar