Avatar billede broodwar Nybegynder
22. april 2000 - 12:01 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Flere besøgende

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at placere dette spørgsmål, men:
Er der nogen der har nogle forslag til hvordan man får flere besøgende. Det er en hjemmeside der gerne skulle tiltrække en helt masse starcraft/broodwar fans......
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
22. april 2000 - 12:06 #1
En god url og en partneraftale med et godt site er altid en god idé. Jeg har selv et samarbejde med Spilzonen.dk, og de søger stadigvæk nye sites.

Ved dem får du både server og reklame på spilzonen.dk, og servicen er helt perfekt!
Avatar billede koep Nybegynder
22. april 2000 - 12:12 #2
Du kan også bruge bannerbyt programmer

Prøv f.eks. http://www.webhulen.dk/

De har en god bannerbyt og flere forskellige muligheder.

F.eks. som noget helt nyt kan du prøve screenswap der udveksler man screenshots af ens hjemmeside!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2000 - 12:37 #3
Jeg har læst at mange 30-40 årige også er begyndt at bruge computeren til spil hvor færdes de?
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2000 - 12:39 #4
Jeg spørger om dette da jeg også pusler med en spille side min skulle så være en kæmpe samling af koder. Selv om det nok bliver svært ot konkurrere med de store....
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2000 - 14:36 #5
Prøv at tilmelde hjemmesiden til:
chart.dk
counter4all.dk
Ratings.dk
jubii.dk
altavista.dk
osv
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 15:33 #6
Ja også er det af afgørnde betydning, at siden har et godt indhold, som kan bruges. Så spredes rygtet hurtigt. Vis man kan få nogle blade til at interessere sig for Siten. Altså pressemeddelelser er også en god ting.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 15:37 #7
Hvilken Site er det, som du gerne vil have udbredt kendskaben til.
Avatar billede johannesen Nybegynder
23. april 2000 - 01:40 #8
Uanset hvad, skal du altid huske at tilmelde dit site til alle større søgemaskiner (www.altavista.com, www.yahoo.com, www.lycos.com, www.excite.com, www.webrawler.com, www.infoseek.com osv...).
En god idé vil være at poste et par indlæg i en relevant nyhedsgruppe (husk at checke om de tillader "reklamer" for websites).
Og ja, allier dig med andre sites med samme emne/tema som dit eget.
Husk at holde fast på brugerne i det de besøger dit site. Lav evt. et nyhedsbrev eller lignende.
Avatar billede broodwar Nybegynder
23. april 2000 - 02:44 #9
johannesen & tommyf fører, men:

Hvor kan jeg (efter som jeg ikke aner det) finde nogle godt besøgte nyhedsgrupper........
Partneraftaler er nok lidt for dyre for mig.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2000 - 08:02 #10
Søgemaskiner ja selvfølgeligt skal en site være tilmeldt der, men jeg finder lige så tit nye interessante site via omtaler i dagspressen, så henvender Siten sig til danske brugere, så kan det være lige så nyttig med en fornuftig omtale i medierne.
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
23. april 2000 - 09:51 #11
En partneraftale med Spilzonen koster dig ikke en øre! De lægger endda server til gratis!
Avatar billede koep Nybegynder
23. april 2000 - 13:23 #12
Partneraftaler kan være meget forskellige ting.

Eksemplar:
1. Spilzonen, ligger server o.s.v. til gratis.
2. Bannerbytte d.v.s. at en anden side viser dit banner og du viser deres banner, det giver flere besøgende til begge sider.
3. Du kan reklamere for et site og få penge pr. salg. Pengene kan du så bruge til at købe reklamer på andre sites.
4. BannerExchange er også en slags partneraftale der blot viser dit banner på mange forskellige sites når du viser deres

Der er mange forskellige slags partneraftaler og det mest almindelige er at de fremmer besøgstallet på begge sider uden at det koster kroner overhovedet
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
23. april 2000 - 14:52 #13
what he said :O)
Avatar billede koep Nybegynder
23. april 2000 - 16:08 #14
Det var en forklaring af at en partneraftale kan være mange forskellige ting!
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
23. april 2000 - 17:18 #15
Det ved jeg og jeg er enig ;O)
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2000 - 20:00 #16
Predsemeddelelser når det er interessante sider. Det kan man tydelig se i USA. Mange site har en speciel sektion med pressemeddelelser. Søgemaskine kræver at brugerne gør noget selv, nemlig søger lige på de ord man har udvalgt.

Reklamebanner kræver at brugeren kommer forbi og interessere sig for dette banner.

Hvor ligger fordelen i en partneraftale, så skulle det lige være med TV2?
Avatar billede intenz Novice
24. april 2000 - 12:55 #17
Tilmeld din side til DEN SYGESTE spilsøgemaskine...min :)
http://igaming.cold-ice.com

- Intenz