Avatar billede ntmaniac Nybegynder
22. april 2000 - 11:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

BeOS - se det vil fremad!

Det må da være tid til at få et forum op omkring BeOS. Det geniale OS må der være en del derude der gerne vil igang med og hvorfor ikke oprette en kategori under Styresystemer det fortjener BeOS virkelig!!!
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 16:23 #1
ENIG!

Må jeg ikke få de 0 point??
Så bliver jeg riiiigg!
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
22. april 2000 - 17:14 #2
lol selvfølgelig =)

Er du med i den DK brugergruppe?
Har du en mail man kan skrive til =)?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 17:16 #3
Hvilken DK brugergruppe??
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 17:16 #4
jo, jeg har en mail: cht@cht.dk
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
22. april 2000 - 17:20 #5
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2000 - 17:38 #6
Har den desværre ikke (endu).
Er den egentlig gratis?
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
22. april 2000 - 18:04 #7
Ja BeOS 5.0 er gratis i en lidt skravet udgave, men den fulde version koster så vidt jeg ved omkring 500 kr +- 100 kr.

Den version der er gratis instaleres som et windows komponent og man kan starte den fra sit skrivebord i Windows.
Det kører virkelig stabilt og der er allerede meget godt software på markedet til BeOS, og det understøtter et bredt udvalg af hardware.

Avatar billede ntmaniac Nybegynder
20. december 2000 - 13:45 #8
Ja men den er jo kommet den kategori for lang tid siden men jeg fik lige set spm her men du får da dine 0 point =)