Avatar billede dafll Nybegynder
06. januar 2002 - 16:33 Der er 4 kommentarer

Kan ikke afspille avifiler i Media Player i Win-XP

Jeg har nogle tegnefilm i avi format og de kan ikke afspilles i MediaPlayer i Win-xp, men de kører fint i MediaPlayer 7.1. Jeg har installeret divx4 og prøvet om der er opdateringer, det er der ikke!!
Hvis jeg vil brænde en vcd i nero, kan den også godt afspille filmen, håber de er hjælp at hente!!!
Avatar billede futte21 Nybegynder
06. januar 2002 - 16:36 #1
www.divx.xom download det program der!
Avatar billede futte21 Nybegynder
06. januar 2002 - 16:37 #2
her er direkte Link!

http://www.divx.com/divx/
Avatar billede dafll Nybegynder
06. januar 2002 - 16:48 #3
Jeg vidste godt at det fungere i The Playa, men min irritation går på at den ikke duer i MP-XP men i MP-7.1, så det var for at finde fejlen, men elles tak for hjælpen!!
Avatar billede outsider Nybegynder
18. januar 2002 - 17:52 #4
Du skal gøre følgende:
1. Åben regedit.
2. Forkumel din avi fil i en Aldi pose.

Så burde det fungere