Avatar billede the_king Nybegynder
05. januar 2002 - 19:46 Der er 4 kommentarer

Webcam!!

Hej hej…

Jeg har et lille problem. Jeg har lige købt et Webcam. Det virker fint og alting, ingen problemer. Men her er mit spørgsmål så.

Hvilket program kan optage et videoklip og gemme det som et *.avi?

Grunden til at jeg spørger er at den cd der fulgte med, er der kun et skod program på.
Har prøvet Windows Movie Marker fra Windows ME! Men jeg kan ikke gemme i *.avi format.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. januar 2002 - 19:51 #1
Coffee Cup Webcam fra www.dowloads.com kan
Avatar billede disable Nybegynder
05. januar 2002 - 19:58 #3
Øhhm... Jeg ved ikke, om jeg burde oprette et nyt spm.. med fare for at blive bannet og smidt af på en gang, vælger jeg at spørge i dette emne...:-s
.oO( You win some... You lose some )Oo.
Jeg har også lige investeret i et WC... *fniZz* Er det muligt at streame via cofee Cup?? Jeg synes nemlig, at det ville være morsomt at have en side, hvor dem, jeg kender, kan gå ind og se, når jeg er på...
Jeg har eget web-hotel... ikke at det sikkert gør den store forskel...
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
05. januar 2002 - 20:08 #4
Det er muligt at streame i coffe Cup