Avatar billede gipa Nybegynder
18. april 2000 - 19:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Forslag til adm vedr tal ved kategori

Blot et forslag:
Det ville være rart, hvis der ved hver kategori også stod hvor mange nye spørgsmål der er kommet til, siden man sidst var inde på kategorien.
Avatar billede gipa Nybegynder
18. april 2000 - 19:17 #1
Og hvordan sætter jeg point til 0? Jeg kan kun finde ud af at forhøje...
Avatar billede jakobah Nybegynder
18. april 2000 - 21:12 #2
Jeg synes det er ..... ireterende når nogen sætter et spørgsmål op uden at give nogen point for det altså, altså der er jo en mening med at de point findes.

Jakobah
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2000 - 22:38 #3
Prøv gipa ast klikke på point 15 ( som du har sat dette spørgsmål til, og se så hvad der sker.

Det er nu at snyde de andre hvis man først for nogle svar også bagefter gafler pointne til sig igen. Ved flere svar deles point ud til hver svar som accepteres.
Avatar billede gipa Nybegynder
18. april 2000 - 23:30 #4
Hej til jer begge.

Det med pointene er skam ikke for at snyde nogen, men hvis man skriver et forslag til admin er der ingen grund til at have point på det...

Jeg har prøvet at trykke på pointene, men jeg kan ikke få lov at sætte tallet ned, kun forhøje det.

Så nu må I nyde jeres point...  ;o)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2000 - 23:33 #5
Det har du helt ret i.