Avatar billede engberg Juniormester
18. april 2000 - 07:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Så er den gal igen!!

Hej Admin

Kig lige på disse spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=15356
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=15357
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=15359

.....tsk....tsk....tsk...
Avatar billede snowball Novice
18. april 2000 - 09:09 #1
1300 point inden for 18min. !!!

Fuck hvor en scooterhjerne hvis han troede han kunne slippe væk med det uden der var nogen som fattede mistanke !!!

Snowball
Avatar billede knogle Nybegynder
18. april 2000 - 10:01 #2
At folk gider gøre sig meget for  nogen skide point.. tsk tsk ..
Avatar billede kmx Nybegynder
18. april 2000 - 13:02 #3
Jeg syntes også han er et kvaj.

Må jeg så ikke nok få de 0 point du har sat til salg her???
Avatar billede superagentdk Nybegynder
18. april 2000 - 17:49 #4
Jeg kan ikke se hvorfor jeg skal blandes ind i det her…

Jeg gav 100points til den der ville hjælp mig med at lære Java. Darthmaul gav mig nogle links + at han sendt mig en mail med lidt mere info + mulighed for at kontakte ham hvis jeg skulle have problemer. Jeg gav ham naturligvis mine points med det samme, da han ville hjælpe mig…

Det kan jeg ikke se nogle problemer i, og desuden kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle give ham 1000points! Og jeg kan jo ikke gøre for hvad stub2 og darthmaul gør…
Avatar billede darthmaul Nybegynder
18. april 2000 - 20:48 #5
Nu skal du høre:

Anything, stub2 og mig er venner...

Vi har EDB sammen i skolen, og i de time har de haft brug for min hjælp...

Jeg sagde så at hvis jeg fik nogle points fra experten.dk ville jeg hjælp dem!
:-)

Håber du er med nu!
:-)))
Avatar billede engberg Juniormester
19. april 2000 - 07:58 #6
I bund og grund er jeg kold og klam i nummeren, men jeg syntes bare admin skulle oplyses om det her, da det så og stadigt ser suspekt ud!

Forklar til admin, hvis I skal forklare nogen.....
Avatar billede admin Novice
19. april 2000 - 17:09 #7
Jeg er ikke helt med, jeg kan ikke se noget snyd! Jeg kan se et spm. og et svar.

Dog kan jeg se at både darthmaul, anything og stub2 ikke havde nogen gyldig e-mail adresse, så dem har jeg rettet til: Darthmaul@forum.dk
Avatar billede admin Novice
19. april 2000 - 17:10 #8
darthmaul -> Kan du ikke fortælle dine venner at de SKAL have gyldige e-mail adresser !!
Avatar billede darthmaul Nybegynder
19. april 2000 - 17:20 #9
ADmin>> jo, de har hvis set det, og skal nok rette det!

Grunden til at e-mailen ikke er rigtig er at man får så mange e-mails man ikke kan bruge til noget
(syntes jeg)

-Men det bliver det jo lavet om på den 1. maj! :-))