Avatar billede cort Nybegynder
17. april 2000 - 21:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori Axapta

Eller er der for mange penge i klemme.

Klaus Bertelsen fra Aston

PS.: Det er en kammerats maskine
Avatar billede jumper Nybegynder
17. april 2000 - 21:37 #1
Undskyld hvis jeg spørger dumt, men...hvad fanden er Axapta?

Og hvorfor skulle der være "for mange penge i klemme" ?

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2000 - 00:46 #2
Tågesnak?
Avatar billede snowball Novice
18. april 2000 - 09:22 #3
Axapta er et eller andet økonomi-agtig program program. Læse mere på http://www.damgaard.com/Damgaard/Home.nsf/MenuAndDocuments/DKProdukter-Damgaard+Axapta

Men så længe der ikke har været nogle spørgsmål om det (ok, måske lige ét !) så synes jeg ikke der er en store grund til at oprette en ny kategori ! Der er tomme kategorier nok i forvejen synes jeg !!!

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2000 - 00:05 #4
Der er da ingen af de andre regnskabsprogrammer fra Damgasard, som har en katagori her på eksperten. De er vel også så låste, så der ikke er de store muligheder for genveje.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2000 - 00:06 #5
Produktet ser dog meget interessant ud, men så vidt jeg kan se er det multinationale selskaber som programmet henvender sig til, så er det ikke lidt begrænset her i Danmark?
Avatar billede Broholm Novice
25. april 2000 - 10:55 #6
Til kharder: De er absolut ikke låste. Man skal bare betale for at kunne udvikle i dem. Det er faktisk en udfordring at programmere i C5 og XAL, fordi man bla. ikke kan lave funktioner i det sprog de bruger. Jeg mener bestemt at der er potentiale til 3 grupper om programmering i henholdsvis XAL/C5, Axapta og Navision.

Broholm
Avatar billede Broholm Novice
25. april 2000 - 14:46 #7
Når jeg mener at det er en udfordring at programmere i XAL/C5 er det fordi at det er noget håbløst gammelt skrammel, som skulle have lidt vuggedøden dengang sammen med OS/2. At det har solgt så godt fatter jeg virkelig ikke. Men det ser da ud til, at Damgaard har taget sig sammen med hvordan Axapta er opbygget.
Avatar billede cort Nybegynder
23. august 2000 - 08:52 #8
slut