Avatar billede slimmils Nybegynder
31. december 2001 - 18:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dvale

Jeg har lige opgraderede mit Wondows 2000 Pro til Windows XP Pro, jeg havde ingen problemmer med dvale i 2000 men i XP kan jeg ikke mere. Jeg har ikke installeret noget ekstra end det jeg havde i 2000. Jeg har også prøvet og formatere og indstaller Xp fra bund det hjalp heller ikke noget(driver og programmer ikke indstalleret).
Computer:
Athlon T-Bird 1000MHZ 266MHX FBS
ASUS A7V133 Motherboard
PQI 256MB SD-RAM 133MHZ
IBM Desktar 20GB UltraDMA/100 7200Rpm
WinFast GeForce2 MX
WinFast 6xSound
Pioneer DVD 106s 16X
Creative CDRW 8435E
Logitech MouseMan Wheel Optical
Acer Accufeel Keyboard PS/2
300W Strømforsygning
Avatar billede trismegistos Nybegynder
31. december 2001 - 18:58 #1
Kig under apm styring om det er slået til > power management
Avatar billede slimmils Nybegynder
31. december 2001 - 19:01 #2
Det skal lige siges at Computeren fryser når jeg går i dvale. Der står bare forberede dvale og så sker der ikke mere.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
31. december 2001 - 20:46 #3
Tjeck at du har alle originale drivere til alle dine enheder (lydkort, grafikkort, ide-kontrollere, mus, netkort etc.).. at der etc ikke blot står eks. PS/2-kompatibel ved musen hvis det etc er en Logitech mus osv.
Der har ret meget at sige har jeg fundet ud af ...
Avatar billede ameq Nybegynder
31. december 2001 - 23:08 #4
Mils din fisk man skal eller ikke kører WinXp som din lille bror sagde extra problemmer ::) P.S jeg kender Mils I.L.R
Avatar billede resten Nybegynder
01. januar 2002 - 02:47 #5
Har du prøvet en load setup defoults i bios.
Avatar billede target Nybegynder
01. januar 2002 - 08:43 #6
Jeg tror at det enten er dit lydkort eller dit grafikkort der fucker det op. Det er typsik disse enheder, som har problemer med dvale. Prøv at pille dit lydkort ud kære MILS-boy, og/eller prøv at skifte dit grafikkort ud, hvis du har et andet. Ellers kan du lige komme forbi mig, jeg har et liggende.
Men som Ameq også så smukt siger det, så installer dog for fanden win2k. :)
Avatar billede slimmils Nybegynder
01. januar 2002 - 14:23 #7
Jeg vil gerne takke rickypriv og resten for sin kommentar. Jeg har gjort hvad i sagde og mit system vi nu gerne dvale. Jeg takker udmyst ::)
Avatar billede ameq Nybegynder
01. januar 2002 - 14:25 #8
men du skal så giv min poinede
Avatar billede slimmils Nybegynder
01. januar 2002 - 14:30 #9
Efter samtale med Ameq\'s 2,5M høje fætre, har jeg af egen fri vilje givet Ameq point for sit dårl... AV! for sit geniale svar.
Avatar billede ameq Nybegynder
01. januar 2002 - 14:32 #10
lol