Avatar billede tizsemand Nybegynder
29. december 2001 - 23:44 Der er 315 kommentarer og
5 løsninger

Hvad syntes i om dessignet.

hvad syntes i om dessignet på http://cdpiraten.50megs.com/
Avatar billede royzr Nybegynder
29. december 2001 - 23:46 #1
najZ
Avatar billede flash-man Nybegynder
29. december 2001 - 23:47 #2
hm... ret kedligt efter min mening... burde få noget mere gang i farverne...

Du ved godt det der er ulovligt, ik??

Design er med et \"S\"

</FlashMan!>
Avatar billede lina_g Nybegynder
29. december 2001 - 23:47 #3
øhhhh, det er gråt....hmmmmmm
Avatar billede lina_g Nybegynder
29. december 2001 - 23:48 #4
tizsemand>>>> ik for at være led men min lillesøster kunne lave det pænere!
Avatar billede flash-man Nybegynder
29. december 2001 - 23:50 #5
Er du klar over hvor mange penge der ryger hvis politiet for öje på den der side??

Og så broadcaster du at du har en ulovlige side...

Hm... ret modigt efter min mening...

Jeg siger ikke noget, men der er nok andre der ikke er helt ligeså glade for den der side som jeg er...
Avatar billede mugs Novice
29. december 2001 - 23:51 #6
tizsemand > Intet crack er lovligt på eksperten.
Luk.
Avatar billede lina_g Nybegynder
29. december 2001 - 23:51 #7
Han er ikke modig, men snarere DUM
Avatar billede ahv Nybegynder
29. december 2001 - 23:51 #8
Det er ikke fordi den er særlig imponerende.
Der er jo slet ike gjort noget ud af den.
lidt svært at komme med noget info om den.

Vend tilbage når der er lavet lidt mere ud af den :o)

MVH.
Alexander Holm Viborg
http://www.ahv.f2s.com
Avatar billede flash-man Nybegynder
29. december 2001 - 23:51 #9
lina_g > huh... din lillesöster må väre ret god til at designe hjemmesider :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
29. december 2001 - 23:51 #10
jaja relaxxx
de kan ikke se min ip :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
29. december 2001 - 23:52 #11
hva så med funktionaliteten :oD
Avatar billede lina_g Nybegynder
29. december 2001 - 23:52 #12
flash-man>>> he he hvorfor det?!
Avatar billede flash-man Nybegynder
29. december 2001 - 23:53 #13
hvis en bestiller noget af dig svarer du vel osse med din personlige e-mail??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
29. december 2001 - 23:53 #14
mugs - ja kald mig dum, MEN JEG ER SIKKER PÅ AT DU SELV HAR ET STYKKE ULOVLIG SOFTWARE, og det er jeg forøvrigt sikker på at 99% af alle pc-ejere har. Har jeg ret? :D
Avatar billede tizsemand Nybegynder
29. december 2001 - 23:54 #15
flash > ja klart :p jeg svarer med cdpiraten@hotpop.com :p
Avatar billede flash-man Nybegynder
29. december 2001 - 23:54 #16
lina_g > hvis hun er bedre end tiszemand til at designe hjemmesider så må hun altså väre ret god, for hans side sparker altså bare r** :)
Avatar billede lina_g Nybegynder
29. december 2001 - 23:54 #17
tizsemand>>> Hvis nu at folk har det, så sælger de det i det mindste ikke!

Og hvordan skulle folk betale dig uden at kunne finde ud af hvem du er???????
Avatar billede flash-man Nybegynder
29. december 2001 - 23:55 #18
tiszemand > ja jeg har noget ulovligt software, men jeg reklamere ikke med det fordi jeg ikke vil betale millioner af kroner i böde...

Det er netop folk som dig de er ude efter... Folk der sälger piratkopier...!
Avatar billede lina_g Nybegynder
29. december 2001 - 23:56 #19
med mindre at du er en gal \"SVINDLER\" kan de sagtens spore hvor pengene kommer hen!
Avatar billede mugs Novice
29. december 2001 - 23:58 #20
tizsemand > Jeg har ikke kaldt dig dum, og min mening om din dumhed er faktisk ligegyldig.
Der er nok ikke så mange der tror det men:

Jeg er så heldig, at min arbejdsgiver har en storkunde aftale med nogle softwareproducenter - så jeg har hvad jeg skal bruge, og det hele er helt lovligt!!!!

Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:00 #21
mugs > ret heldig, hva??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:02 #22
jaja når der skal betales.... :D Der er kun en måde at finde ud af det på *griner**

jeg vil lige indskyde at en 50\'er pr. cd er sgu ikke særlig meget mere end til portoen :=)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:03 #23
tizsemand er enten ret dum, eller også er der endnu et beskidt nummer lavet af antipiratgruppen for at få folk til at gå i fælden.
(ja ja, kald mig bare paranoid)

Det må være noget der er lavet af APG (for så dum kan ingen være), ligesom dengang de lokkede den der DJ til at kopier en cd, for efter at slæbe  ham i retten.

Men hvis man er så dum at bestille, er man vel også selv uden om at blive taget.
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:04 #24
jeg har haft 2 bestillinger på 1 uge :-)
Og de har ikke klaget :D

Hvis det var apg/ifpi der stod bag, tjaah så tror jeg nu bare de ville ha\' \"reklameret\" lidt flere steder.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:04 #25
pryds > har aldrig hört om APG... Men jeg kan kun give dig ret...
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:04 #26
Man kan da ikke blive dømt for at bestille noget ulovligt uden nogensinde at have fået varen, kan man!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:06 #27
og hvis det var apg ville de nok ikke lave det så alle i eksperter ville vide det var dem....
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:06 #28
AGP=antipiratgruppen http://www.antipiratgruppen.dk

De har gjort det før, så hvorfor ikke igen?
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:06 #29
Og hvis de så senere hen vil slæbe personen i retten, er det da vel også ulovligt fir dem at sælge Piratkopieringer!
Avatar billede mugs Novice
30. december 2001 - 00:06 #30
flashman > ret heldig, yes Man
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:07 #31
lina - man kan bare nægte modtagelse - enhver kan jo skrive ens adresse på nettet så don\'t worry be happy :=))
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:07 #32
lina - nej for ALLE kan jo skrive en andens adr.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:07 #33
lina_g > jo... du har bestilt den, hvilket betyder at du gerne vil have den...
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:08 #34
>lina_g

det var ikke ulovligt for dem at bestille en ulovlig cd hos den DJ...
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:08 #35
Tizsemand>>> Du skal ikke prøve på at overbevise mig, for jeg er ikke så dum at købe noget fra dig!

*GG*
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:09 #36
mugs > vi andre bliver nödt til at betale for det... Eller jeg gör i hvert fald...
Er du klar over hvor meget PhotoShop koster??
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:10 #37
Deres agent opsøgte DJ\'en om natten på hans bopæl og alt muligt, DJ kopierede kun den cd for at slippe af med ham der var APG agent.
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:10 #38
flash-man>>> ser du aldrig politi serier, da skal køberen altid give pengene før de må anholde personen:: he he
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:11 #39
pryds>>> tog dj\'en imode nogle penge fra AGP agenten???
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:11 #40
nope... de er kedeligt... tegnefilm! Det er noget der rykker!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:13 #41
der er tom og jerry på cartoon network

weee
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:13 #42
lina_g >>

han tog kun penge for cd\'en, det hele var i tv for noget tid siden. Synd at ingen husker alle APG\'s beskidte tricks : (
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:14 #43
pryds > må fölge lidt bedre med i tv-bladet :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:14 #44
flash - hva er der galt med dit tastatur og det danske tegn Ø... :p
Avatar billede plexx Nybegynder
30. december 2001 - 00:14 #45
Totalt grimt design.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:15 #46
nope... svensk computer... (jeg er i sverige indtil imorgen, hvor jeg endeligt langt om länge kommer tilbage til kbh, hvor jeg bor)
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:15 #47
AGP, er nogle svin! De havde også nogle spioner inde og kigge på de der Lan partyes
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:15 #48
plexx > du forstår at formulere dig :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:16 #49
men dem der KØBER photoshop er jo også firmaer som har råd til det. os andre private vi har sgu ikke råd til at gi flere tusind for PS og flere titusind for filtre
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:17 #50
der findes gratis filtre... her selv en masse af dem....
Avatar billede mugs Novice
30. december 2001 - 00:17 #51
flashman > Nej, som sagt er jeg heldig!!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:17 #52
her = har *Ss*
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:18 #53
det må sgu da også være ulovligt det som agp gør??

det ku egentli\' være sjovt og lege lidt med deres hp ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:19 #54
mugs > sk*** dyrt kan jeg fortälle dig... alle mine lommepenge rög på det... (er kun 16)
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:19 #55
tizsemand>>> det gør du bare!

Du tror at der er inegen der kan fange dig!
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:19 #56
Personligt synes jeg at det er i orden at APG snupper de store fisk son tjener stygt på pirat kopiering, men at deres agenter logger folk til at begå ulovligheder er forkasteligt...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:20 #57
lina_g > lad ham dog bare tro at han er superman! vi har vel alle haft en dröm som små om at väre usynlig eller noget i den stil :)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:20 #58
lina_g >>
måske har tizsemand aldrig hørt om ip\'er
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:21 #59
eller log filer!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:22 #60
pryds - jo og derfor ta\'r jeg mine forholdsregler.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:23 #61
aha... han har regler :)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:24 #62
han har sikkert også givet alle mulige personlige oplysninger da han oprettede den e-mail... eller fik web-plads...

Eller også (pas på nu bliver jeg paranoid igen) er det en APG agent som spiller uskyldig, de kunne finde på det&#8230;
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:24 #63
okat sygt nok, og de regler skal AGP overholde eller hva!!!

HA HA HA
tizsemand du når sgu ikke særligt langt! SORRY TO SAY IT
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:25 #64
pryds > what? \"det&#8230;\" ??
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:25 #65
tizsemand>>
Forholdsregler hjælper dig ikke meget når din ip kommer til at stå i alle de servere du besøger...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:26 #66
lina_g > hvor meget fik du i at ramme de rigtige taster på dit keyboard til eksamen :)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:27 #67
flash-man >>
ups der skulle stå \"de kunne finde på det de &#82&/%\"
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:27 #68
pryds>>> der er da ingen grund til at  blive paranoid, For hvis de lokker os,,,

Lokker jeg deres agenter med min charme, ind i en gyde og der står min lille bande på 15 mand og venter,,, he he
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:28 #69
pryds > aha... det forstod jeg heller ikke meget af... har det noget med kryptering at göre??
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:28 #70
flash-man>>> hvorfor spørger du????
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:28 #71
lina_g>> he he : )
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:28 #72
jaja men nu er min ip 63.193.210.111 (eller: det var den før) og dem er der mange der har (apr)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:29 #73
jeg føler mig bare lidt som Fox Mulder når jeg kommer med den historie om DJ\'en...
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:30 #74
flash-man>>

\"&#82&/%\" = \"en meget grimt ord\"
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:31 #75
damn en=et
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:32 #76
en = et ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:32 #77
pryds > aha... troede det var kodesprog :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:33 #78
lina_g > der er en del stave fejl, hvor man kan se at du har ramt den forkerte tast :)
Avatar billede ahv Nybegynder
30. december 2001 - 00:34 #79
For lige at dreje hele dette AGP emne over til noget andet så kunne det spørgsmål aldrig være pointsoverførelse mellem 2 brugere ?

tizsemand har været oprettet i 1 dag og royzr har været oprettet i 2.

Der kunne ikke være noget ?
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:35 #80
ahv > hm... ved ikke... måske er de venner? :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:37 #81
ahv - mig et royzr har ikke noget med hinanden at gøre.
grunden til jeg skrev 300 p. var at..tja så kom der jo lissom flere men\'sker ind ;)

så nu skal i ikke stemple en uskyldig mand pg. af mig :p
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:38 #82
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=tizsemand&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0

Ny bruger, må man sige...

Hvis jeg skal sige et par ting om din \"bix\"

1) Du er dælme modig, nok er der mange der ligger inde med piratcdér, men de reklamerer ikke med dem...

2) Enkelt design skader aldrig, meeeen... hehe

3) Det er en helt fin service du har fundet på at
  lave, og Bill Gates mærker det sgu nok ikke
  i hans tegnebog. Jeg ville have fundet på det
  samme hvis jeg havde det mod der skulle til...

Held og lykke.... Tænk en ekstra gang inden du fortsætter....... Du er nok en lækkerbisken for AGP.....

Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:40 #83
tizsemand har oprettet dette spørgsmål for at få kunder (hvad enten han er APG-agent eller ej) og ikke for at få bedømt sin side.

Han har kun oprettet sig som bruger af denne grund.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:40 #84
olai > godt indslag... vi andre prövet osse at få ham til at forstå...
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:41 #85
tizsemand>>> hvad er din rigtige bruger herinde??????
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:41 #86
olai - relaxx jeg har kørt i snart 2 år, 1,5 år på nettet :D
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:42 #87
lina> Det sad jeg også lige og spekulerede på...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:42 #88
hm... det gör det bare endnu dyrere når politiet eller APG eller noget ander får fat i dig...
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:42 #89
lina - rigtige bruger?! det her er min rigtige bruger?! man må sq da kun ha en bruger????
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:43 #90
for første gang jeg oprettede et spørgsmål kunne jeg altså ikke lige hitte ud af alt det der med point og såen!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:43 #91
Tizsemand> fint nok, men jeg prøver bare at sige:
STOP MENS LEGEN ER GOD. For din egen skyld...
Jeg er ligeglad, men jeg vil sgu af en eller anden ukendt grund have ondt af dig hvis du får en bøde som hæfter dig resten af dit liv....
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:45 #92
tizsemand? havde du tänkt dig at svare på seriöse spm met det navn??
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:45 #93
Fra AGP-siden:
En mand er netop blevet idømt 40 dages fængsel, som dog af domstolen blev gjort betinget. Samtidig fik han beslaglagt ca. 1.500 cd\'er og sit pc-system, som havde været anvendt til pirat-kopieringen. AntiPiratGruppen havde i forbindelse med straffesagen krævet erstatning af den 40-årige mand. Domstolen dømte manden til at betale knap kr. 400.000 i erstatning til rettig-hedshaverne.

Han syntes nok også at det gik godt for ham...lige indtil...........i kender resten...

Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 00:46 #94
tizsemand>>> og se nu siger han at man kun må have en bruger!

Jeg tror ikke at du er førstegangs bruger her...

Og slet ikke på at du har læst reglerne igennem for regler følger du jo ikke!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:46 #95
TizsemandZ Vil du være den næste ???
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:46 #96
olai - jaja du behøver ik\' og være flink... :)
og jeg _har_ fået 2 bøder af panserne :( men det var nu ikke for piracy..
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:47 #97
olai > hm... han slap ret billigt efter min mening...
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:47 #98
flash-man> tizsemand? havde du tänkt dig at svare på seriöse spm met det navn??
*LOL* Fed kommentar
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:49 #99
ØH AGP=APG. ups
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:49 #100
tjaa\' men ikke for noget de 400.000 får de jo alligevel ikke ud af ham. De kan jo ikke ta\' mere end 20% af hvad han tjener :o)

men du har da ret i, det må være surt, kender selv en der fik en bøde :(
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:49 #101
takker! \"tissemand\" var det ikke det man gik rundt og sagde i börnehaven??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:51 #102
flash - jo.......gaga mig ha piratsoftware... :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:52 #103
TiZsemand> Ja 20%, det er rigtigt, men han hænger stadig på bøden indtil den er ude af verdenen. Som sagt, ville jeg have gjort det samme hvis jeg turde, men jeg har sgu for meget respekt for APG til at gøre det, du ved ikke hvor du har dem, eller hvem der kan finde på at stikke en..

Flash-man> Jo *LOL*, men det her er den moderne udgave med Z hehe
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:53 #104
600 $ for PhotoShop og 400 $ for Flash...

Hvis du siger du har kört i 2 år... hm... det er nok en dollar eller to du har tjent der....
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:54 #105
olai > det har du ret I.... så gör det ikke noget :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:55 #106
Flash> *GG*
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:55 #107
Det ville være så let at mælde dig til APG (man kan gære det direkte fra deres site) http://www.antipiratgruppen.dk
det ville nok ikke være svært at få adgang til ekspertens log-filer og finde din ip...

Men dog er jeg for sød til at lade være.
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:56 #108
Tizsemand> Hvordan kan man være sikker på at du ikke sender en tom cd ???
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:56 #109
olai - ja du har helt ret, man ka ik\' stole på nogen :(
ja han hænger på bøden, synd for ham :D
Men AGP vil meget hellere indgå et forlig så de måske får 100.000 kr. og så er sagen slut, for ellers risikerer de at de ikke får en krone.
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:58 #110
Tizsemand> Hvordan kan man være sikker på at du ikke er en APG-agent?
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 00:58 #111
tizsemand > så du har ikke noget imod at skulle betale en böde på 100.000 kr ??
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:58 #112
Tizsemand> Ja, men jeg har sgu ikke ondt af dem...

Øh det er nu APG (AntiPiratGruppen)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 00:58 #113
(som spiller MEGET dum)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 00:58 #114
jaja men hør lige:
ekspertens logbog indeholder (går jeg udfra) min ip,host,sess.id,etc.
med ip\'en kan de se den service jeg bruger/har brugt, de kan gå til servicen, og der få min \"rigtige\" ip (som er til en anden) og de kan få min helt rigtige fra den.
jeg tivler egentlig på, har agp nogentsomhelst autoritet? det eneste de kan er vel at melde folk til panserne?
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 00:59 #115
pryds> *GGG* Ja man ved sgu aldrig.......
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:01 #116
                Prøver en gang til
                    IKKE AGP!!!
                      A_P_G!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:01 #117
alle > apg\'s hjemmeside er faktisk ret flot i designet... :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:01 #118
en øde på 100K - tja jeg er go til at vaske op :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:02 #119
Flash-man> Enig ;-)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:02 #120
en bøde mente jeg ;)

jeg tivler egentlig på, har agp nogentsomhelst autoritet? det eneste de kan er vel at melde folk til panserne?
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:03 #121
hey... skal vi ikke bedömme designet på denne hjemmeside?

http://www.antipiratgruppen.dk/pages/lovgivning.html

eller denne?

http://www.antipiratgruppen.dk/pages/anmeld.html

*hehe*
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:04 #122
jeg vil give dem 10@13... de bruger en kedelig skrifttype :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:05 #123
Tizsemand> AGP = APG!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:05 #124
jeg tivler egentlig på, har agp nogentsomhelst autoritet? det eneste de kan er vel at melde folk til panserne?  nogen der ved det ;)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:06 #125
jajaja APG :) jeg kommer bare til at tænkte på agp grafikkort ;D
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 01:06 #126
de lægger vel sag  an!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:06 #127
hvem ved... måske arbejder de som en undersektion for politiet??
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:06 #128
Tizsemand> Er du godt til at vaske op ??
HEHE, Hvis du tager min opvask i 2002, skal jeg nok lade være med at melde dig
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:07 #129
olai> han er apg agent, han spiller bare dum ; )

Tizsemand>
De kunne da lukke det lan i Esbjerg med en dommerkendelse&#8230; og hvis de nu bestiller en lille cd fra din bix så er det vel også en slags bevis på at du har lavet noget ikke helt lovligt.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:08 #130
olai > alt for let...

Jeg går på en efterskole med 60 elever... Tag opvasken morgen, middag og aften så lader jeg vär med at sige noet :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:08 #131
Tizsemand> Hvis du er med på den med opvasken, så finder du min ICQ her:

www.fotx.net/olai

*griner for vildt*
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:09 #132
nej jeg mener - APG har de lov til at komme til netparties og overvåge/stikprøve?!?! det kan da ikke være lovligt.

en sag for forbrugerombudsmanden :)

btw min side er nede nu. dem der skal kende den ved hvor den nye er :)
sikke en diskussion. 120 indlæg :p er det ikke det største på xperten :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:09 #133
Flash-man> *GGGG* Jeps, det lyder som en passende klemme....
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:10 #134
olai > så så... tag det roligt du skal ikke gå hen og dö pga. et spm :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:12 #135
ikke endnu Tizsemand, men du er tæt på at skrive historie.......i dumhed *LOL*
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:14 #136
tizsemand>>
\"nej jeg mener - APG har de lov til at komme til netparties og overvåge/stikprøve?!?! det kan da ikke være lovligt.\"

Sikkert ikke med de gjorde de alligevel.
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:16 #137
flash> \"så så... tag det roligt du skal ikke gå hen og dö pga. et spm\"  Øøøh er ikke helt med....
Avatar billede lina_g Nybegynder
30. december 2001 - 01:18 #138
tizsemand>>> hvorfor har du fjernet siden!
er du blevet bange?????????
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:19 #139
Kommentar fra pryds
30/12 2001 01:14:27    tizsemand>>
\"nej jeg mener - APG har de lov til at komme til netparties og overvåge/stikprøve?!?! det kan da ikke være lovligt.\"

Sikkert ikke med de gjorde de alligevel.

- gjorde det alligevel. hm. så vidt jeg kan læse på deres hp, så står der at de bare \'undersøger\' sagerne og så overgiver dem til paderne ...
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:20 #140
lina > ikke fjernet den. den er flyttet. dem der skal kende den har den. deriblandt 2 her fra.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:20 #141
olai > du skrev at du grinte for vildt... det var bare for at fortölle dig at du ikke skulle dö af grin... :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:21 #142
flash> Nååå *GGG* okay, det går lige. Holder 100 dages jubilæum (på eksperten)... derfor det gode humør...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:22 #143
uh... nu vil han ikke have at vi skal vide hvor den er så vi ikke kan melde ham...

Hvor der noget der talte til dig på överste etage??
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:23 #144
olai > tillykke!!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:23 #145
Flash> Hehehe
Jeg har stadig siden, jeg downloadede den... gnæk gnæk gnæk...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:24 #146
olai > du kan ikke holde 100 dages jubiläum mere... dagen er omme se selv på din profil der står 101 dage :)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:25 #147
olai>
også mig : )
plus, alt hvad der er skrevet herinde : )
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:25 #148
*griner meget fælt*
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:25 #149
men jeg fik da 2 købere ud af det *weeeee*
lukker og fordeler
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:26 #150
olai > du er ikke helt dum, hva? \"Bevismateriale #1 downloadet hjemmeside, ingen beviser på at det er noget han har lavet, men beviser at der er NOGEN der har prövet at sälge piratsoftware...\"
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:26 #151
nåja... imå jo helre gi p. til admin....nosserfår
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:27 #152
flash> Tak :-)

TiZsemand> \"sikke en diskussion. 120 indlæg :p er det ikke det største på xperten :)\"
Nope, rekorden er 1040 indlæg, med overskriften:
FYR LORT AF!
http://www.eksperten.dk/spm/40943

Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:27 #153
flash - det kan også være DU lavede siden ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:27 #154
damn... jeg lyder som om jeg vil forsvare ham... det var ikke med vilje... mente bare at kan man stole 100% på at de vil tro på den når det er noget der ligger på din pc? *usikker*
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:27 #155
nej det var nu ment som en lille spøg : )
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:27 #156
Flash> DOH jeg glemte at opdatere siden kl. 00:00 *GGGG*
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:28 #157
tizsemand > ja og nej... jeg tänker ret meget på designet når jeg laver en hjemmeside, men ok. den dur vel ikke i retten :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:29 #158
Tizsemand> Nossefår ? Tissemand ? hvad bliver det næste ???
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:29 #159
flash - nej...se bare http://post2.tele.dk/alanius/ <- de prøvede også med ham :) men det var nu ikke piracy.
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:30 #160
vi er kun oppe på 150 indläg... så desvärre...
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:30 #161
Flash> *LOL* endnu en af de fede komentarer
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:31 #162
Flash > denne: (ja og nej... jeg tänker ret meget på designet når jeg laver en hjemmeside, men ok. den dur vel ikke i retten)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:31 #163
uh... han har lukkedet spm\'et... nu finder de aldrig ud af at han har lavet denne side :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 01:32 #164
hvem har egentlig været her i flest dage? tænkte bare lige på den glade olai der har bæret her i 101 dage. jeg har været her i 472!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:32 #165
olai > hvad med den??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:32 #166
btw nogen der kender en liste over porte, du ved lissom 80=http 21=ftp 25=smtp osv. osv.
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:32 #167
Flash> Inde på http://www.fotx.net/olai står der at jeg har været med i 100 dage....

Oprettelse: 20-09-2001 @ 13:03:16 (100 dage
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:33 #168
Flash> *LOL* endnu en af de fede komentarer
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:33 #169
olai - jeg mente bare at nu har i fået point, så skal i aflevere dem til \"Master admin\" fordi i har fået dem ved snyd.. ;)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:34 #170
ahh... så kan du väre glad lidt endnu...

Jeg står vidst nok som 2 dage inde på fotx... blev tilmeldt lördag...
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:34 #171
Tizsemand> nope tissemand :-(
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:34 #172
Flash> Ja, jeg så dig lige derinde... hehe
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:35 #173
Tizsemand> Øh hvad mener du med snyd ???
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:36 #174
mr-bob> Er der nu noget galt i at jeg er glad ????
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:36 #175
olai> du har ret der står 100 dage... men så tillykke!

hm... hvad er der gået galt for dit billed? lidt skävt...
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:37 #176
mr.bob> Hvis vi skal prale af noget, så kan jeg jo sige at jeg har flere points end dig... Men jeg hader at prale...
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:37 #177
ja warez/piracy er vel næppe lovligt. ulovlige ting må åbenbart ikke diskuteres, er det ik sådan det virker :( jeg så lige nogen af de andre med titlen: \"admin please tag disse points\", \"point til admin\", etc. etc.

stadig ingen der har en portliste?!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:38 #178
ser lige jeg kun har väret medlem på eksperten i 19 dage... hvor sörgligt...
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:38 #179
Flash-man> Jeg ved det, kunne ikke rette det op igen :-)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:39 #180
det er vel bare at dreje det??
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:39 #181
Tizsemand> En portliste, nej desværre :-(
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:41 #182
protliste? det er ikke lige en så\'n en jeg render rundt med i baglommen... kan du bruge en list over html-koder?? (kunne du faktisk godt bruge til dit hjemmeside-design)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:42 #183
flash > desværre :(

du ved godt ftp er port 21
http 80
ssh 22
osv. men jeg kender ik\' de andre :( nå så må jeg jo søge på asta
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:42 #184
Flash> Tja, men gider ikke at resize det igen og uploade det.... Men tja... du har ret..
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:42 #185
protliste = portliste :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 01:43 #186
olai> over ikke, det er da godt at du er glad!!!
og jepper ved godt jeg ikke har så mange points, men så kan jeg prale med at jeg voerhovedet ikke kan nogen programmeringssprog! HAHAHA slå den! og min cykkel er blevet stjålet 4 gange! slå den! :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:43 #187
olai > selvfölgelig har jeg ret :) (bare en lille sidekommentar)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:44 #188
mr-bob > jeg har slet ikke nogen cykel... slå den! jeg har et 56k modem... slå den!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:45 #189
mr.bob > Giver op *LOL*
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:45 #190
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:46 #191
tizsemand > wow... du er min helt! du kunne finde en hjemmeside... *GG*
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:46 #192
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:47 #193
Flash> Jeg kunne selvfølgelig affotografere et screenshot herfra:
http://www.freecfm.com/o/olai/webcaml.htm
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:48 #194
Flash> Hvis du ikke har mere end 56K kan du nok ikke se det webcam...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:49 #195
olai > du fandt den osse... Du er osse min helt!

2 helte på en gang... nej det går ikke...

Hven skal jeg välge... Pirat-gutten??, ham den anden??, Pirat-gutten??, ham den anden.... :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:50 #196
olai - ikke nok porte, jeg skulle ha en liste med alle, deriblandt lidt info om ssh (port 22)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 01:50 #197
jeg ville vælge ham den ande!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:51 #198
Flash> *GGG*
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:51 #199
olai > nope... kunne jeg ikke... eller gad i hvertfald ikke sidde og vente...
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:52 #200
Der er ihvertfald 2 inde og lure...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 01:52 #201
det bare mig!
spiller du musik?
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:52 #202
mr-bob > osse mig...
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:53 #203
det webcam virker ikke.
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:53 #204
mr.bob> gjorde *GG*
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:54 #205
tizsemand>> det kan du tro det gør... Jeg kunne godt se ham *hej hej olai*
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 01:54 #206
ok det er eller en samling keybords du har dig!
jo det webcam virker fint! køb dig en større forbindelse!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:54 #207
Olai> Nåå du mener keyboardsene, jo jo det gør jeg... de er koblet til computeren
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:54 #208
> \"hvad syntes i om dessignet på http://cdpiraten.50megs.com/\"

Det er faktisk blevet meget flottere nu... nu har du fået noget grafik ind og den slags... :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:55 #209
nu er vi oppe på over 200 indläg... vi närmer os *Ss*
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 01:55 #210
pryds> Hej, LIVE FROM AALBORG hehe

mr.bob> Jeg tror det er forbindelsen det er galt med, kører kun 1024/128 (cybercity)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:56 #211
flash-man>>

åh, bare jeg dog var så go\' til html ; )
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 01:56 #212
jaja...... no\'n der kender neo\'s hp?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 01:57 #213
mee to!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:57 #214
er du skitsofrän?

Kommentar fra olai 30/12 2001 01:54:14
Olai> Nåå du mener keyboardsene, jo jo det gør jeg... de er koblet til computeren

*Griner* Ja det er du nok :)
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 01:57 #215
olai>>

føler du dig ikke lidt som en der er med i bigbrother : )
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 01:58 #216
pryds > hvor kom den fra?? \"åh, bare jeg dog var så go\' til html ; )\"
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 01:59 #217
flash> *GGG* sej kommentar!
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 02:00 #218
flash-man >
\"http://cdpiraten.50megs.com/ Det er faktisk blevet meget flottere nu... nu har du fået noget grafik ind og den slags... :)\"

der fra : )
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:00 #219
olai>  nåå der er nok nogen der har venner? hvem ringede? *S*
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:00 #220
olai > hvornår kan man stemme dig ud? :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:00 #221
Flash> Sad lige i mine egne tanker... *g*

Pryds> Jo egentlig venter på den dybe stemme, som siger jeg ikke har microport på *GG*
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:00 #222
er det kun mig der ikke kan se det nye han skulle have lavet?
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:01 #223
pryds > nåh... *Ss*
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:01 #224
Flash> Øh send en sms til 1204 BB STEM olai
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:02 #225
mr-bob... så du det gamle grå design han havde lavet, hvor han solgte piratkopier??
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:03 #226
jepper! men jeg kan ikke se det nye!
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 02:03 #227
lol, den kommer her:

\"dette er bigbrother Fordi tizsemand ikke kan se dig på dit webcam, trækker vi 2000 kroner fra dig ugentlige budget\"
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:03 #228
Kommentar fra mr-bob
30/12 2001 01:57:07    mee to!
Øh hvilket ???

Kommentar fra mr-bob
30/12 2001 02:00:13    olai>  nåå der er nok nogen der har venner? hvem ringede? *S
(får en sms(email) hver gang der er nyt indlæg i dette \"spørsgsmål\")

Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:03 #229
flash - sagde du ik\' du havde det på din hd ;)
c:\\windows\\cached internet files\\ie5cache\\*
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:03 #230
olai > min mobil virker ikke mens jeg er i sverige, men skal nok göre det når jeg kommer hjem senere i morgen (söndag, der faktisk er idag) :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:05 #231
olai> jeg har den samme forbindelse!
surt så skal du jo sidde og slette hele tiden!!!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:05 #232
Pryds> *LOL* nederen, jeg kan sgu ikke undvære de 2000...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:05 #233
tizsemand > hvad snakker du nu om?
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 02:06 #234
Hmmm nu stak han sgu af? han er væk, jeg kan ikke se han...

okay hvem har stemt olai hjem?
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:06 #235
olai... det der med sms, hver gang der er et nyt indläg... hvordan har du gjort det? skrivet xxxxxxxx@tele.dk (bare et eksempel) eller hvad??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:06 #236
flash - nevermind jeg mente bare hvis du ville vise en det gamle design.... jeg misforstod sarkasmen :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:07 #237
olai> hey den stol der har sguda været dyr har den ikke? (så den lige på webcam\'et!)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:07 #238
flash - NUMER@sms.mobilix.sk

netværkfolk: http://www.eksperten.dk/spm/152172
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:07 #239
han er ikke ved sin computer!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:07 #240
pryds > ups... forkert tast :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:08 #241
NUMER@sms.mobilix.dk mente jeg
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:08 #242
hulubulu olai hvor er du henne?? :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:09 #243
er jeg den eneste der ikke kan se hans webcam?? *trist*
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 02:09 #244
fra flash-man>
altså hvad skal vi nu se på når du har stemt ham hjem :(
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:09 #245
nåå der var han!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:11 #246
tizsemand > nummer er med 2 \"M\"\'er

er du stavespadser??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:11 #247
men nu er i da vist os\' sikre på jeg ik\' er fra agp (duh! APG!) ... :-)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:12 #248
pryds > så fixede det lige igen... nu er han der :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:12 #249
Flash> Det er en service CyberCity (og så mange andre) har...

Mr.bob> Stolen købte jeg på udsalg i Bilka til 499,- hehe.

Hvor kommer i egentlig fra i landet ???

Flash> jeg ved at du er fra København...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:12 #250
olai> du må ikke gøre os så bange! vi troede lige at du var flygtet!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:13 #251
hvad siger du? er du en APG-agent??
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 02:13 #252
fra flash-man>>
det var godt, lad det være en lærestreg for jeg andre.

STEM IKKE OLAI HJEM
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:13 #253
jai kann got stue got :p
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:14 #254
jeg bor to steder:
hos mor:hedehusene (bundeby)
hos far: nyhavn (Mmm)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:15 #255
olai > hvordan vidste du det? har du udspioneret mig mens jeg lå og sov...? åh nej! Han ved det, han ved det...!

Hey... Det står i min profil på fotx... Men du ved ikke hvor i kbh, jeg bor... og du ved heller ikke hvilken efterskole jeg går på... HA HA!!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:15 #256
Pryds & mr.bob> Nope går ingen steder, (skal slæbes fra computeren. Går friviligt fra alt andet, okay så er der lige konen... øhm
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:15 #257
uhh, de er farlige!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:16 #258
mr-bob > hedehusene er altså et kedeligt sted... körer forbi hver gang jeg skal op på min efterskole... så jeg ved :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:16 #259
flash> Min mor/bror bor på Østerbro.. hehe
Fatter dem ikke (sorry), elsker sgu at bo her i Nordjylland...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:16 #260
hey har lige oprettet www.fotx.dk/mr.bob
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:17 #261
flash-gut> jepper har boet der i 16 år, så jeg ved det bedre end nogen anden!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:17 #262
mrbob> Det er *.net ikke .dk ;)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:18 #263
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:18 #264
olai > österbro rocks! jylland sucks! (jeg burde blive poet eller noget i den stil)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:19 #265
ups vi prøver igen!
http://www.fotx.net/mr-bob
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:19 #266
mr.bob> Fedt billede *gggg*
Avatar billede pryds Nybegynder
30. december 2001 - 02:19 #267
well, jeg har være med siden kl. 00:03:00 skyggerne er ved at blive lange. Og jeg skal også tilbage til min anime (japansk animation) ellers får jeg aldrig set den færdig...

i må ha\' det...
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:20 #268
mr-bob > det er fotx.net läg märke til \".net\"
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:20 #269
Flash> hmmm poet eller ej, hver man sin smag *GGGG*
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:21 #270
pryds> farvel og godt nytår!
olai> blev taget i tirsdags, jeg fik hjælmen af en af mine gode venner! den er super!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:21 #271
pryds> Det var da hyggeligt du kiggede forbi :-)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:21 #272
syret billede... er du skater? boarder??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:21 #273
nat pryds :D
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:21 #274
pryds > C YA!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:23 #275
hvem af jer har en ip der slutter ligner denne:

xxx.243.162.111

vil ikke afsløre det hele
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:23 #276
mr-bob > hvor på amager bor du?

Der er flere der har kigget på min profil end på din... ha ha!! :)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:23 #277
go\'nat jeg er på imor\'n fra kl. 9...... :p

vi skal over 2000 indlæg :D
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:23 #278
its meeee! jeg har åben ftp!
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:24 #279
olai > ikke mig...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:25 #280
jeg bor ikke på amager, men jeg kunne ikke lige finde københavn eller nyhavn!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:25 #281
olai > det starter med 63 :o)
du kan ikke bruge den :o)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:25 #282
tizsemand> Sweet dreams... Vi lures !

mr.bob> Okay.. er der lyd på ??? (webcam)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:26 #283
hey ikke for noget men tjek lige www.eej.dk fandt den lige og har det skide sjovt med at spörge \"robert\" om alt muligt... *Ss*
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:26 #284
prøv og se 63.243.162.111 - findes ikke
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:26 #285
jamen hvem er så..
80.63.70.xx7 ??

Tizsemand> øh den starter nu med 62 hehe
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:27 #286
mr-bob > der er en der hedder storköbenhavn...
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:27 #287
nat allesammen...*gaaaaab*

olai - jeg er sq lidt nysgerrig...hvor fik du\'en fra :D
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:27 #288
i kan komme ind til at par mp3\'er på ftp:62.243.162.111 det er min ip!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:28 #289
underligt :)
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:28 #290
Tizsemand> jeg kan se hvem der sidder og lurer på mig, den skriver IP ligeså snart de kan se mig
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:28 #291
flash> nå for søren, den må jag have overset!
olai> jeg kan ikke rigtig høre nogen lyd, men den skradtede lidt i det da du flyttede det!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:29 #292
nåja min var 63.193.xxx.xxx :o)
damn jeg er tåget :o)
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:30 #293
olai - smart :)
men som sagt, du kan ikke bruge den....
nighty nighty
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 02:30 #294
alle > jeg smutter hav en god aften... kan väre jeg kommer tilbage imorgen, hvem ved... Nogen af jer der har MSN Messenger?? Hvis I har kan jeg kontaktes på netzdk@hotmail.com C YA!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:30 #295
mr.bob> Har du icq ??
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 02:32 #296
netzdk - du er da ikke på ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:32 #297
ja jeg har icq, men brugr det næsten ikke!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:32 #298
flashman> Du ryger lige på min messenger

Nu vil jeg lukke for mit \"live tv\"
Kan i sove godt alle!!

Ses i morgen... (?)

Nattenat !!

Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:35 #299
jamen så godnat da...... og vi siger tak for \"kiggeren\"!! min icq er 144096608 den er kraftedenme lang! vi skrives ved!
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:35 #300
Tizsemand> er du på messenger ? Mailadd....?

Jeg kan findes på messenger med denne adresse

jacobsuldrup@hotmail.com

ICQ nr står på:
www.fotx.net/olai
Avatar billede initializing Nybegynder
30. december 2001 - 02:36 #301
Min IP er: 80.63.70.xx7 =)
Har skam siddet og læst ALT igennem... *Pyyhhhh* =)

-Initializing
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:36 #302
mr-bob> Selv tak for kiggeren... Jeps vi skrives ved, du ryger på ICQ´en i morgen...

Og væk var olai..............
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 02:37 #303
initializing> sikke en smøre du skulle igennem *GGG*
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 02:42 #304
nat nat alle sammen! og hvis jeg ikke når herind før, så godt nytår!!!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 10:39 #305
go\' mor\'n
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 11:37 #306
jamen go\' mor\'n
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 11:42 #307
olai - jeg er på messenger har tilf. dig til buddies....men du er ikke på
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 12:02 #308
Tizsemand> Er det dig der er Ganjah ?
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. december 2001 - 12:03 #309
De fleste i dette spørgsmål burde have været kloge nok til bare at ignore tizsemand og anmelde ham i stedet for at give ham den opmærksomhed han ledte efter.

Quote:

Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.

Alle brugere skal, hvis de ser eller oplever fejlagtig brug af Eksperten, oplyse dette via Anmeld.

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

Brugeren tizsemand er hermed anmeldt

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede mr-bob Nybegynder
30. december 2001 - 12:06 #310
du har helt ret! men det er også svært at tage ham seriøst, derfor anmeldte jeg ham ikke!
men nu vi taler om det med at anmelde syntes jeg da lige i skal tage et kig på http://www.eksperten.dk/spm/151919 og deltage!
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 12:17 #311
nej jeg er zuluweb@hotmail.com
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 12:19 #312
ja det er sørme et stort modereret forum. fri mening hvad betyder det? ytringsfrihed..nej nej.
farvel. hvordan sletter man sin konto (hvis altså ikke peteradmin gør det først ;))
Avatar billede olai Juniormester
30. december 2001 - 12:43 #313
TIzsemand> Stop nu lige en halv... Lad være med at slette dig selv. Lad det være op til admin at bedømme....
Avatar billede osaka_san Nybegynder
30. december 2001 - 13:09 #314
Det er egentlig sjovt som folk altid benytter ytringsfriheden som undskyldning når de bliver bedt og at holde deres mund med noget.

Skal vi lige tage en opsummering.

1) Eksperten.dk er en privat service der kører efter private regler. Altså skal disse regler følges.

2) Når man opretter en bruger accepterer man de betingelser eksperten.dk kører under og hermed også de regler der er.

Med andre ord man kan på ingen måde brokke sig over at man bliver bedt om at holde kæft når man en gang selv bryder de regler man har accepteret.

og for de tungnemme:

Hvis I er så skråsikre på begrebet ytringsfrihed så synes jeg da bare I skal møde op til en domstol og begynde at kalde dommeren for \"idiot\", \"racist\" og lign spændende ting hvorefter i påpeger jer ytringsfrihed. Så kan I jo se hvor langt I kommer med det.

Og skal vi så lige til sidst nuppe et citat:

Konvention til beskyttelse af Menneskerettigheder og Grundlæggende Frihedsrettigheder:

Stk. 1. Enhver har ret til ytringsfrihed. Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at modtage eller meddele oplysninger eller tanker, uden indblanding fra offentlig myndighed og uden hensyn til landegrænser. Denne artikel forhindrer ikke stater i at kræve, at radio-, fjernsyns- eller filmforetagender kun må drives i henhold til bevilling.

Stk. 2. Da udøvelsen af disse frihedsrettigheder medfører pligter og ansvar, kan den underkastes sådanne formaliteter, betingelser, restriktioner eller straffebestemmelser, som er foreskrevet ved lov og er nødvendige i et demokratisk samfund af hensyn til den nationale sikkerhed, territorial integritet eller offentlig tryghed, for at forebygge uorden eller forbrydelse, for at beskytte sundheden eller sædeligheden, for at beskytte andres gode navn og rygte eller rettigheder, for at forhindre udspredelse af fortrolige oplysninger, eller for at sikre domsmagtens autoritet og upartiskhed.

Kort oversat: Frihed under ansvar og de gældende regler som man en gang har accepteret.

/Oscar Eg Gensmann
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 17:58 #315
ja hvis du si\'r din ærlige mening til dommeren, det\' nok ik\' så smart..
apropo: dommeren er jo heller ikke en skid upartisk (tro mig, jeg har prøvt det :( )
Avatar billede tizsemand Nybegynder
30. december 2001 - 17:59 #316
Hvordan sletter jeg mig?
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 21:51 #317
I hygger jeg, hva?? Så er FlashMan online igen... i et lille stykke tid :)
Avatar billede flash-man Nybegynder
30. december 2001 - 21:53 #318
olai > hvad hedder du på din messenger??
Avatar billede olai Juniormester
31. december 2001 - 01:16 #319
Flash > Jacob, og du ?
Avatar billede flash-man Nybegynder
01. januar 2002 - 20:53 #320
olai > Hans Elley... Hvilket osse er mit navn i den rigtige verden :)