Avatar billede zupastar Nybegynder
28. december 2001 - 21:53 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

ja..why not??

JA..

Hvad sys i om dette design???

http://www.regeringen.webbyen.dk ???
ved godt der er en del fejl, så lad venligst være med at nævn DEM!
Det er bare noget hurtigt bras jeg har smækket sammen fra et af mine andre designs...

anyway.. tjek lige siden...

http://www.regeringen.webbyen.dk
Avatar billede tzr Nybegynder
28. december 2001 - 21:55 #1
ser faktisk okay ud ... tror det ville være bedre uden den der bar i toppen, lige som som den ikke passer ind
Avatar billede zupastar Nybegynder
28. december 2001 - 21:56 #2
hvilken bar??

den der webby bar??
Avatar billede dikkim Nybegynder
28. december 2001 - 21:56 #3
ser sgu meget prof ud.....det er du kommet godt fra.
menuen eller menuerne i venstre side kunne nok gadt laves på en lidt mere overskulig måde.......ellers ser det meget godt ud.
Avatar billede dikkim Nybegynder
28. december 2001 - 21:59 #4
jeg syntes faktisk at topbaren er overfed.....ser rigtig godt ud, og den er overskuelig.
Avatar billede dikkim Nybegynder
28. december 2001 - 21:59 #5
kan man få lov at se nogle af dine andre designs??
Avatar billede callesen Praktikant
28. december 2001 - 21:59 #6
Jamen, hvis vi kun må nævne det gode:
Fint designtrick mht. placeringen af elementerne, der understreger, at den nye regering ligger til højre.
Avatar billede zupastar Nybegynder
28. december 2001 - 22:02 #7
hmm... andre designs...

er igang med denne her:
http://www.friserverplads.dk/domidk/index.htm
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. december 2001 - 22:02 #8
Har du fået lov at deeplinke til venstres sider?
Avatar billede gimmy Nybegynder
28. december 2001 - 22:03 #9
Det er kun teksten af de ovale \"iconer\" i toppen der fungerer som links. I starten troede jeg at der ikke var noget der virkede overhovedet da linkene i toppen ikke fungerede.

ydermere mener jeg det ser aldeles godt ud - virker ganske prof. - stilrent!

Grafikken til de før omtalte ovale \"iconer\" er lidt grumset.
Avatar billede zupastar Nybegynder
28. december 2001 - 22:04 #10
jeg kom til at gemme min topbar forkert og så gad jeg sq ik til at lave det om...
siden er ikke så vigtig...

pelkjaer>> Skal man spørge om lov til det??
Hvis ja.. skriver jeg da lige et par mails ;o)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
28. december 2001 - 22:10 #11
Ja, jeg tror det er en god idé at spørge først :)
(copyright..)

Siden ser nydelig ud i IE 6. Dog er \"koldingbilledet\" i toppen noget malplaceret synes jeg, og topbarens billeder er lidt fnidrede.
Ellers ganske udmærket.

Slemt bliver det dog i NS - hverken 4.7 eller 6.02 kan åbne siden.

Opera 6 viser siden - dog med en del småfejl.

/pelkjaer
Avatar billede zupastar Nybegynder
28. december 2001 - 22:14 #12
det skal lige siges at den øverste topbar hvor der står Kolding og alt det der ikke er noget jeg selv vælger om skal være der eller ej...

Mange tak for alt jeres ris ros og gode ideer/kommentarer....