Avatar billede spinx Nybegynder
18. december 2001 - 16:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HACK IP

Min computer er blevet angrebet udefra.

http://gwh.dk/taygoo/angreb.jpg
Her er Ip\'en!

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 16:03 #1
Uha... et ping-forsøg - uh hvor farligt! Det sker flere gange dagligt for de fleste net-brugere. Vær ligeglad.
Avatar billede spinx Nybegynder
18. december 2001 - 16:05 #2
ok men hvad er et ping forsøg?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 16:06 #3
En der pinger dig - sender en forespørgsel til din IP for at se om din computer svarer. Ikke noget farligt at all.
Avatar billede spinx Nybegynder
18. december 2001 - 16:08 #4
ok.......!
Avatar billede spinx Nybegynder
18. december 2001 - 16:08 #5
hvordan kunne du se at det var et ping forsøg?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 16:15 #6
Seneste indtrængningsforsøg: 50
Temmelig tydeligt at han bare pinger dig lidt. Ikke noget at himle op over. Desuden synes jeg Norton stiller det ret firkantet op - et ping er ikke et angreb.
Avatar billede spinx Nybegynder
18. december 2001 - 16:17 #7
ok tak for hjælpen
Avatar billede spinx Nybegynder
18. december 2001 - 16:21 #8
kom til at gi mig selv 30 point hvordan kan jeg give dig 30 point?
Avatar billede dmcn Praktikant
18. december 2001 - 16:24 #9
Det er ligemeget - jeg hyggede mig med spørgsmålet. :)
Avatar billede initializing Nybegynder
18. december 2001 - 16:25 #10
\"n0rmality\" besvarede da dit spm. eller hvad? Du spurgte om hvad du skulle gøre og så forklarede han at det bare var et ping forsøg og det ikke kan gøre nogen skade og at du abre skulle være ligeglad... Dvs. han har givet dig det svar som du ledte efter? Man kunne også acceptere hans svar ik?

-Initializing
Avatar billede initializing Nybegynder
18. december 2001 - 16:25 #11
Okay... Skrev det her imens at det andet blev skrev så trækker kommentaren tilbage... =)