Avatar billede sluppi Nybegynder
17. december 2001 - 21:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

brænding af cd

Hvis jeg brænder en cd med cdrwin eller jeg har laver en cdcopy har min brænder med at lave \"tomme\" cd\'er. Dvs. at hvis man prøver at læse den bagefter kan man i denne computer se at der er brændt x antal Mb, men titlen er \"cd\" og der er ikke noget på. Nogen forslag til hvad det kunne skyldes.

Det skal lige tilføjes at jeg først vender grusomt tilbage i morgen tidlig. Så bare smid alt hvid i ved / tror, jeg skal nok nærlæse i morgen.
Avatar billede nesral Nybegynder
17. december 2001 - 21:20 #1
brug nero 5.5 det er GODT
jeg ved ikke hvorfor din com gør som den gær men prøv nero
Avatar billede rallehimself Nybegynder
17. december 2001 - 21:26 #2
Jeg er virkelig hjernedød hvad computer angår, men nogen gange skal man Close cd inden der sker noget
Avatar billede mugs Novice
17. december 2001 - 22:23 #3
Hvis du med cdcopy mener, at du har kopieret en musikcd til andet end eget brug, er dette naturligvis ulovligt - så det vil jeg ikke svare på!

Hvis du har brændt en musikcd til eget brug, og originalen er din egen, skal du huske at lukke CD\'en, så der ikke kan tilføjes yderligere data. Hvis du ikke gør det, kan du kun afspille cd\'en fra den comp, der har brændt den.

Hvis du lukker cd\'en, bør du kunne afspille den også fra dit stereoanlæg.
Avatar billede sluppi Nybegynder
18. december 2001 - 08:08 #4
nesral> jeg har også 5.5.6.4 liggende. det gør samme tricks

mugs> jeg er ved at lave backup af min musiksamling - den er pænt stor. så er det temlig træls at min puter laver sådanne tricks.

jeg har prøvet at lukke cd\'en bagefter - ingen forskel.
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
18. december 2001 - 11:25 #5
opdater evt. firmware til din brænder - det virkede for mig !
Avatar billede sluppi Nybegynder
19. december 2001 - 14:06 #6
firmwaren er den nyeste
Avatar billede sluppi Nybegynder
20. december 2001 - 17:50 #7
lukket...