Avatar billede bayzer Nybegynder
15. december 2001 - 09:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

links i eksperten.dk

Kunne man ikke forestille sig en link-side, med links til de 10 - 15 mest anbefalede sider til de forskellige kategorier ?
f.eks http://www.prodic.dk  o.a.
Det ville være en god ide, da begyndere her på sitet ofte bare får et link til deres svar. Til alle photoshop spørgsmål bliver Prodic.dk nævnt, og man ser ofte også cygnet blive nævnt.

Man kunne også lave en hall-of-fame, med links til de flotteste sider lavet af de bedste eksperter/brugere på eksperten.dk.
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. december 2001 - 10:25 #1
Jeg kan godt lide idéen, men jeg tror at eksperten helst vil have alle spm løst her, og med links opfordrer de ligesom til at søge svar andensteds. Som du selv siger bliver der allerede nu givet mange links, men jeg tror ikke eksperten ligefrem vil opfordre til at finde information andensteds end her..det er jo trods alt også en forretning. Det svarer til at du i føtex for henvisning til at du også kan finde varen i Super brugsen. Men personligt er jeg da enig...
Avatar billede bayzer Nybegynder
15. december 2001 - 10:30 #2
Det kan du have ret i.... Men ideen var god
- Synes jeg selv *?* -Bayzer
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. december 2001 - 10:33 #3
ja idéen var god, og lige i min ånd. Men tvivler på om den er i ekspertens ånd også ;)
Avatar billede bayzer Nybegynder
15. december 2001 - 10:35 #4
Ja. Men jeg har set i \"om eksperten\" at der skal til at laves et nyt design på siden, og så tænkte jeg..... Ja... hvorfor ikke. Det går nok alligevel. Folk får nok de links de skal bruge selv om de ikke ligel ligger foran næsen på dem.. mon ikke ?
Avatar billede bayzer Nybegynder
15. december 2001 - 10:35 #5
Du får lige nogen pionts.... There ya go.
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. december 2001 - 10:36 #6
Som sagt er jeg slet ikke uenig :)
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. december 2001 - 10:40 #7
takker for point :)