Avatar billede accentmill-ls Nybegynder
10. december 2001 - 22:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tager man et billede fra en film.

Jeg er ved at katogisere mine film og ønsker at oprette stillbilleder fra dem alle som en slags oversigt. Hvordan gør jeg det? - PrintScreen-funktionen kommer kun frem med et sort billede.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
10. december 2001 - 22:03 #1
hent programmet HyperSnap DX her:
http://www.hyperionics.com/index.html
Avatar billede accentmill-ls Nybegynder
10. december 2001 - 22:04 #2
Tak. Det prøver jeg. Hvis det virker vender jeg tilbage og accepterer svaret.
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
10. december 2001 - 22:10 #3
her står hvordan du laver et capture fra film:
http://www.hyperionics.com/hsdx/hs4faq.htm#dvd
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 22:12 #4
Set filmen i pause før du laver alt gr + printscreen, så skulle den være der. Du kan evnt også bruge alt + printscreen, men filmen SKAL være i pause stilling..og hold printscreen tasten nede i 2 sec. Se også:http://www.eksperten.dk/spm/116291 & http://www.eksperten.dk/spm/132318

/cdc
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 22:12 #5
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
10. december 2001 - 22:25 #6
hvorfor afviser du svarene?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. december 2001 - 22:26 #7
du kan smide en mail på eric@pedersen.mail.dk så skal jeg sende dig snag-it
den kan optage film, tage billeder af alt, optage det du gør både med og uden lyd.....
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. december 2001 - 22:29 #8
den fylder 3,3 MB
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
10. december 2001 - 22:30 #9
sender også gerne til andre end accentmill-ls hvis nogen skulle være interesseret
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 23:16 #10
accentmill-ls --> Har du prøvet noget af disse svar...??? Du kunne jo give en begrundelse på hvorfor du afviser, det er da fast kotyme her inde........!!!!!!!

Og jeg svarer igen, da du ikke har svaret på at det virker/ikke virker

/cdc
Avatar billede bentn Nybegynder
11. december 2001 - 15:29 #11
så vidt jeg kan se er det, \"accentmill-ls\" første indlæg,så de afviste svar har jo fortjent en bedre skæbne, for sikke dog mange gode svar.- Godt jeg ikke skal afgøre hvem der skal have de 30 point,... men god ide lige med at understrege at man skal holde tasten nede i 2sek, som cdc rigtigt nok skriver...det er nok derfor han for en sort screen.