Avatar billede madslynge Nybegynder
10. december 2001 - 09:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen virusprogrammer som kan køre igennem a:

jeg har det problem at min computer ikke kan finde c: drevet andre steder end i bios\'en når jeg forsøger at komme ind i win2000 står der at der e.v.t kan være virus eller at der er noget i vejen med harddisken

p.s jeg er ny så jeg kom til at lukke spørgsmålet før ved en fejltagelse
Avatar billede robenogknud.dk Nybegynder
10. december 2001 - 09:16 #1
LuL .... hehe

prøv alle de nyeste Virus-programmer  ;)

f.eks Norton-Antivirus
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 09:18 #2
Avatar billede jefa Nybegynder
10. december 2001 - 09:19 #3
Avatar billede yeti Nybegynder
10. december 2001 - 09:23 #4
Hvis du har en særlig HD-controller kan du opleve det beskrevne problem under installation af w2k og xp.
Avatar billede ultradma Nybegynder
10. december 2001 - 09:26 #5
Af erfaring er jeg tvunget til at sige at du ska geninstallere og formatere om igen.
Dette er seføl kun hvis du er positiv at det er virus.

Ellers lyder det meget som om at du har ntfs filsystem på din hd, den kan vist ik køre i 2000... ik sikker på denne!!!!!

Prøv at lege med dine kabler og se om den finder den efterfølgende!
Avatar billede simonhb Praktikant
11. december 2001 - 23:10 #6
er din HD NTSF eller FAT16/FAT32?
Avatar billede ultradma Nybegynder
12. december 2001 - 00:10 #7
nåh ja.. løsning: ;)

Hvis du har filsystem ntfs, så formater med fat32 hvilket er det bedste til 98 & 2000...

...

Håber det hjalp ;)
Avatar billede cdc Novice
12. december 2001 - 00:13 #8
tror ikke han kommer til at svare, har ikke gjort det i nogle dage, hans maskine er nok brændt sammen af virus....

/cdc
Avatar billede mib33 Nybegynder
12. december 2001 - 03:01 #9
Jeg ved ikke hvordan det virker med Win2k, men jeg havde samme problem med min egen maskine med Win me, for et stykke tid siden og fik det råd at jeg skulle starte maskinen op med bootdiskette, i dos, og så skrive fdisk /mbr, så bliver master boot recorden genskrevet, og hvis der ligger en virus der bliver den fjernet, det virkede på min, og jeg har ikke haft problemet siden.
Avatar billede ultradma Nybegynder
12. december 2001 - 14:18 #10
cdc>> HEHE
Avatar billede mib33 Nybegynder
12. december 2001 - 17:41 #11
-ultradma-
HEHE ???
Avatar billede ultradma Nybegynder
12. december 2001 - 18:59 #12
Det var sgu da sjovt det han sagde...
Avatar billede mib33 Nybegynder
12. december 2001 - 22:15 #13
ultradma>>
Jeg havde ikke lagt mærke til at det var cdc du kommenterede, jeg spekulerede på om det var til det jeg havde skrevet, fordi hvis du nu vidste noget om den kommando jeg har beskrevet i min kommentar, kunne det jo være rart at vide det  :-)
Avatar billede ultradma Nybegynder
12. december 2001 - 22:54 #14
oki... men det var det altså ik.. ;)
Avatar billede madslynge Nybegynder
10. januar 2002 - 09:32 #15
Har fixet problemet, man kunne scanne harddisken i en anden computer med win2k så det var det eneste jeg skulle gøre, jeg unskylder at jeg ikke har lukket spørgsmålet før jeg glemte helt at det var der Sorry ;(