Avatar billede madslynge Nybegynder
10. december 2001 - 08:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp!

Jeg har fået en virus som gør at jeg ikke kan komme ind i windows samtidig kan jeg ikke finde c: drevet så jeg kan formatere, men inde i bios\'en står der at harddisken stadig fungerer kan i hjælpe med det?
Avatar billede bobbedude Nybegynder
10. december 2001 - 08:55 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. december 2001 - 08:58 #2
Hvorfor tror du det er en virus?

Avatar billede heungsu Nybegynder
10. december 2001 - 08:59 #3
Sluk HELT for strømmen og tænd igen. Så kan du måske finde c: og kan formatere den
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 09:00 #4
Hvis du starter maskinen i c mode kan du jo starte dit virus program den vej, eller starte din maskine med virus startdisketten i. Brug evnt.
www.houscall.antivirus.com hvis du ikke har virusprogram på maskinen

/cdc
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. december 2001 - 09:02 #5
Avatar billede madslynge Nybegynder
10. december 2001 - 09:03 #6
Jeg kan jo ikke komme på c: drevet jeg kan kun se det i bios\'en når jeg putter en f-disk ind står der at den ikke kan formatere den fordi den ikke kan finde c: drevet, når jeg starter computeren op loader den halvvejs ind i Win2000 og så laver harddisken en underlig lyd og der kommer blå skærm hvor der står det e.v.t kan være vira og at jeg skal fjerne e.v.t nyinstallerede harddiske.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. december 2001 - 09:07 #7
Jeg tror ikke du har virus. Det lyder mere som en bekadiget harddisk.
Avatar billede madslynge Nybegynder
10. december 2001 - 09:08 #8
Kan det være fordi den er brændt sammen eller virus?
Avatar billede madslynge Nybegynder
10. december 2001 - 09:11 #9
Er der noget man kan gøre hvis det e.v.t er en beskadiget harddiske for jeg har mange vigtige filer derinde så at købe en ny ville være lidt surt :(
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 09:14 #10
du har vel backup...  :o)

/cdc
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 09:16 #11
har du prøvet at trykke F% el. F( under opstart.....??? Fror hvis du kan se din harddisc
skulle du kunne åbne den i c inden windows starter
Hvis den da ikke er smadret

/cdc
Avatar billede cdc Novice
10. december 2001 - 09:17 #12
F8 el F5 mener jeg