Avatar billede real-master Nybegynder
08. december 2001 - 17:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASP, PHP og HTML

Nemt spørgsmål.

Skal man lave en hel ASP/PHP side for at eks. lave en PHP/ASP Chat eller kan man godt have en ASP/PHPchat på en HTML side?

.-: Real-Master
Avatar billede invisibleman Nybegynder
08. december 2001 - 17:40 #1
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål !?
Avatar billede netz-dk Nybegynder
08. december 2001 - 17:43 #2
det kommer and på om chatten skal åbne i et nyt vindue... men jeg tror nok at siden der skal stare chatten (du ved der hvor du skriver navn og det der) der SKAL være i ASP/PHP
Avatar billede nute Nybegynder
08. december 2001 - 17:43 #3
ASP/PHP: benyttes for å generere output
HTML: benyttes for å formattere output

et .asp eller .php dokument kan inneholde enten en kombinasjon av ASP/PHP og HTML eller kun HTMLet HTML dokument kan *ikke* inneholde annet enn HTML

/nute
Avatar billede netz-dk Nybegynder
08. december 2001 - 17:46 #4
nute > du får det til at lyde som logik! *Ss*
Avatar billede nute Nybegynder
08. december 2001 - 17:48 #5
tja...mon ikke det er logikk ?? uten logikk ville ikke en computer kunne fungere, så hvorfor ikke forklare logikk logisk ?

;-)
Avatar billede netz-dk Nybegynder
08. december 2001 - 17:50 #6
Helt Sikkert!