Avatar billede dml Nybegynder
05. december 2001 - 22:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

installere programmer til win95 under xp

Hej.
Forsøger at installere et program som normalt kun virker under win95 men har fået af vide det godt kan lade sig gøre under xp. Kører setup fra disken, har ændret run as... til win95 men når setup så går igang får jeg denne fejlmeddelse: win95.stp(53): file_not_found while getting system root.
nogen ideer?
Avatar billede vessel Nybegynder
05. december 2001 - 22:37 #1
Højreklik på exe-filen og vælg fanebladet compatility og vælg windows 95
Avatar billede dml Nybegynder
05. december 2001 - 23:02 #2
virker desværre ikke. compability er ændret og ok. Men fejlmeddelsen dukker hele tiden op
Avatar billede dml Nybegynder
20. februar 2002 - 22:53 #3
Hmm det lykkedes aldrig desværre