Avatar billede kim014 Nybegynder
04. december 2001 - 22:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke instalere Win Zip efter download

Jeg kan ikke instalere Win Zip efter nyinstalation af win 98 SE  der kommer en boks hvor der står noget om at jeg skal restarte Windows ,det har jeg så gjort men det hjælper ikke.    Mvh. Kim
Avatar billede freeztyler2k Nybegynder
04. december 2001 - 23:07 #1
Bare installer winrar eller et andet zip app....
Avatar billede thecobra Nybegynder
05. december 2001 - 08:26 #2
Giver Freeztyler2k ret, tror også at det er din kopi at WinZip det er galt med.
Avatar billede zetrograde Nybegynder
05. december 2001 - 10:08 #3
Hent evt. en anden og nyere version af Winzip evt. fra www.download.com

Hvis dette ikke virker, så forsøg at skaffe en ældre version af Winzip, fx. 7.0, den virker med 100% sikkerhed under Win 98 S.E.