Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Rtsp

Jov...Jeg tænkte på om man kunne downloade fra en rtsp:// adresse! jeg vil bare lige høre om man kunne downloade fra en? Jeg ved at man kan bruge Total Recorder men det er til lyd! Hvad nu hvis man vil optage billeder??
Ikke fordi jeg vil downloade noget, er bare meget nysgerrighed
Avatar billede sukos Juniormester
04. december 2001 - 01:20 #1
Kan du lave et link til en rtsp.....adresse?
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:21 #2
Avatar billede sukos Juniormester
04. december 2001 - 01:23 #3
Nej, et LINK som starter med rtsp......
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:25 #4
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:26 #5
bare en jeg fandt! ved ikek hvad det er
Avatar billede Beach Mester
04. december 2001 - 01:29 #6
Mig bekendt er det ikke muligt at downloade direkte, da vi her snakker som streaming. Men der findes programmer der kan gemmer det som der bliver hentet af *.rm filer!
DU skal huske på at streaming = løbende download og straks aktivere det program som kan læse filen.

//Beach
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:32 #7
ok...jov! Det er vel ikke sådan lige til
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:33 #8
Hvad hedder programmeren og kan man beskytte sig imod dem? altså på servere og sådan! hvis jeg nu ligger en rm fil op! kan man så sørge for at den ikke blier hentet
Avatar billede sukos Juniormester
04. december 2001 - 01:35 #9
ALT kan hentes på nettet, og hvis ikke lige nu, er det blot et spm om tid.
D.V.S. hvis en eller anden VIL hacke sig ind, så er det muligt.
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:37 #10
øvvvv nook! nogen der nogen navne på programmer til at hente rm? for så vil jeg prøve på min ejen server.... Men der må da være en måde at beskøtte sig på...kan da ikke passe
Avatar billede Beach Mester
04. december 2001 - 01:38 #11
Nej, det er IKKE muligt at beskytte sig mod det. Man kan gøre det meget besværligt at gøre det ved selv at lave at program som brugeren skal hente for at se hvad du vil vise. Men det kræver jo et par års arbejde og vil hvis der er godt det du har, blive knækket i løbet af få uger. Så mit svar kan kun blive nej, det er ikke muligt at sikre sig at de data der strømmer igennem folks kabler ikke bliver lagt på lager på den ene eller den anden måde!

En anden mulighed er at kryptere eller at lave en passwordlås på filen men det hindre stadig ikke dem der har \"nøglen\" i at kopiere det og sende det videre ud i verden:-(

//Beach
Avatar billede heavyboy Nybegynder
04. december 2001 - 01:40 #12
Nettet er ikke sikkert kan jeg forstå
Avatar billede Beach Mester
04. december 2001 - 01:51 #13
ALT hvad der lander på min skærm eller i min højtaler kan jeg gemme hvis jeg ville! Så nej, der er ikke ret meget sikkerhed der virker her:-(

Det eneste der kan gøres ved det problem er at appelere til folks moral og straks sige at der vil blive lukket ned meget hurtigt hvis man ser sine egne ting andre steder på nettet. Jeg havde selv et site med foto-tricks for nogle år siden hvor folk kunne sende deres billeder ind så alle andre kunne se dem. Nogle af dem der var med fandt senere deres manipulerede billeder andre steder på nettet. Oven i købet var der ved flere lejligheder fjernet de copyright-informationer der var lagt i toppen af billederne. Da folk ikke ville være med til at acceptere at det KUN var her de skulle kunne ses så lukkede jeg det hele ned igen:-(

Sådan kan det gå, og sådan går det rigtig mange steder så...

Sur verden hvis man har noget fedt eller genialt at vise frem, og samtidig vil have eneret på det. Der er UMULIGT desvære:-(

//Beach
Avatar billede stalin Nybegynder
04. december 2001 - 02:10 #14
program til atr hente streaming...?

STREAMBOX VCR!
Avatar billede stalin Nybegynder
04. december 2001 - 02:11 #15
dette prog er gjort ulovligt af microsoft men du kan finde det på nogle få japanske servere............