Avatar billede 2hot4u Nybegynder
28. marts 2000 - 10:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Chat room

er det bare mig, eller ville det være en god ide med et chat room, herinde på eksperten?

Jeg syntes at det er en OK ide, så man kunne få og give noget live hjælp :-)

Eller der findes måske allerede sådan nogen andre steder?
Avatar billede knogle Nybegynder
28. marts 2000 - 10:54 #1
IRC er glimrende til det formål..
Avatar billede snowball Novice
28. marts 2000 - 10:57 #2
Chat er bl.a. en af de nye funktioner i den nye udgave af Eksperten der kommer den 1 maj !!!

Fra eNyt:

"Eksperten.dk med nye og bedre funktioner eNyt, 07-03-00 13:03:34

1. maj 2000 løfter vi sløret for en opdateret og forbedret Eksperten.

Du kan forvente at der blandt andet vil komme en hurtigere og mere fleksibel mail-funktion, som mange af jer har efterspurgt.

Ligeledes vil det blive muligt at skrive artikler, chatte, samt se spørgsmål uden at være logget ind.

Eksperten.dk's success skyldes alene jeres opbakning til systemet, så vi vil gøre alt hvad vi kan, for at imødekomme de ønsker som bliver fremsat.

Vi glæder os meget til at vise Jer det nye!"

Snowball
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
28. marts 2000 - 11:34 #3
okey, det er da helt ok :-)