Avatar billede rocekiller Nybegynder
01. december 2001 - 17:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for at overføre point

Mulighed for at overføre point til en anden bruger.
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 17:58 #1
Det kan du da i forvejen - og husk, der må kun gives point for løsninger, der er tilgængelige på eksperten, og som kommer fra spørgsmål oprettet på eksperten.
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 17:58 #2
Nader.
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 18:00 #3
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=rocekiller&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0 << Han er jo ikke engang \"gammel nok\" til den slags spørgsmål... hmm...
Avatar billede resten Nybegynder
01. december 2001 - 18:01 #4
*lolf*
Avatar billede rocekiller Nybegynder
01. december 2001 - 18:28 #5
Nej jeg kan ikke været her længe, men jeg har kigget mig godt omkring, og tror også at jeg vil blive har for fremtiden. Men jeg så flere steder spm med titler som \"Point til ...\", og undrede mig over at der ikke var en funktion hvor man kunne overføre point, måske hvor den man overføre til skal acceptere først (men uden at der skal ligge indlæg og flyde).
Avatar billede jones279 Nybegynder
01. december 2001 - 18:29 #6
Nej, så blir det jo for let at snyde...!!!
Avatar billede rocekiller Nybegynder
01. december 2001 - 18:44 #7
Hmm, hvordan det?

Hvis du mener at oprette flere bruger, så er det vel allerede lige så nemt, det vil bare genere mere hvis folk gør det på den måde funker nu.

Man kan jo prøve at forhindre det ved at lave et max. point overførsel, som det man har \"givet\" ud inden for de x sidste dage. Og/eller noget med at max en bruger fra den IP kan være logget ind på en gang, eller indenfor x tidsrum.
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 18:50 #8
rocekiller : Hvis folk overfører point nu (pointsnyd) så opdager vi det og melder det til admin - det gør vi ikke hvis der bliver lavet et skjult system til det.
Avatar billede rocekiller Nybegynder
01. december 2001 - 18:58 #9
Hmm, det er jo rigtigt, men stadig, vil det ikke være bedre at mindske de overflødige spm, og så lave noget beskyttelse?
Avatar billede dmcn Praktikant
01. december 2001 - 19:06 #10
Næh, mængden af dem er ikke så voldsom, så det gør noget. :)
Avatar billede rocekiller Nybegynder
01. december 2001 - 19:09 #11
hmm, der er jo en smags sag. Men lad nu det ligge, nu ligger forslaget ihvertfald her, så kan admin selv vudere det.
Avatar billede rocekiller Nybegynder
05. december 2001 - 22:57 #12
lukker
Avatar billede rocekiller Nybegynder
05. december 2001 - 22:58 #13
well, det skal jo være et svar. ;o)