Avatar billede vin Nybegynder
01. december 2001 - 00:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hjælp

Jeg har lavet et banner i flash http://www.friserverplads.dk/vin4you/Banner1.swf
Og nu vil jeg gerne havde at andre kan sætte det ind på deres side med html koder og det hele (jeg skal bare give dem en lille kode og så skal det køre) men jeg er helt \"lost\" kan i ikke lave en kode
Avatar billede david25 Nybegynder
01. december 2001 - 01:13 #1
Koden er selve det du har skrevet der skal ind i html. Altså din http://www.friserverplads.dk/vin4you/Banner1.swf
skal indsættes i html.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
01. december 2001 - 05:26 #2
Ved ikke hvilket flashprogram du bruger, men normalt når du exporterer den færtige swf-fil så opretter den også en html-side, hvor du kan under kildekode kopiere det der står mellem <object> og </object>.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. december 2001 - 22:52 #3
Hvad er dog det her??? Hvor mange brugere har du helt præcist??

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=vin4you
Avatar billede casualty Nybegynder
02. december 2001 - 18:00 #4
Avatar billede vin Nybegynder
02. december 2001 - 21:04 #5
jeg lukker uden rigtigt svar
Avatar billede lingoman Nybegynder
02. december 2001 - 21:09 #6
vin>> vin4you >> Du må nok hellere forklare os hvorledes vi ser de samme spørgsmål oprettet under flere brugernavne. Hvis du har flere profiler må du selv skynde dig at lukke alle undtagen 1 du må beholde, inden Admin sletter dem alle for dig!
mvh geo
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. december 2001 - 21:19 #7
Palle222 også ikke at forglemme.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
02. december 2001 - 22:44 #8
Hvorfor så sørge først?
Avatar billede lingoman Nybegynder
02. december 2001 - 22:51 #9
claus.arndt>> Mener du hvorfor jeg beder <vin> slette de andre profiler, hvis han/hun da har flere  ?
Alle kan begå fejl,  og jeg synes at man bør give dem en chance til at korrigere deres fejltagelser inden de får drastiske konsekvenser
mvh geo
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
03. december 2001 - 00:15 #10
Det var \"Hvorfor spørge\". Stavefejl, undskyld!
Med at kopiere kildekoden mener jeg at du skal bruge edit og kopier alt de står mellem object og object inclusive dette og så oveføre det til den hjemmeside du vil bruge det til. Og husk at swf filen skal ligge i samme mappe.
Nu håber jeg det hjælper. jeg er sgu\' ikke ud efeter points.
Avatar billede peter_admin Nybegynder
19. december 2001 - 15:16 #11
Brugerne 9899+, vin & vin4you er slettet - admin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2001 - 15:19 #12
Peternr du har godt nok været effektiv på et par timer her :))

Der er dog brugeren palle222 tilbage!

Velkommen til anyway :))