Avatar billede martin Nybegynder
25. marts 2000 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kategori om/til TELNET

Hvorfor er der ikke nogen kategori til spørgsmål om telnet?
Avatar billede mukke Nybegynder
25. marts 2000 - 22:59 #1
Fordi de ting du vil bruge Telnet til sandsynligvis passer bedre i andre katagorier.

Telnet er i sig selv faktisk meget simpel - det er mere de ting man får forbindelse til via telnet der kan volde problemer.

En (dårlig) sammenligning er at hvis du har spørgsmål angående sider der ikke downloader ordenligt, så er det jo heller ikke teledanmark du kontakter angående din telefonforbindelse, som i den forbindelse bare er mediet du (de fleste om ikke andet :) bruger.
Avatar billede martin Nybegynder
26. marts 2000 - 00:02 #2
Jo, men hvis jeg skal have et hurtigt svar på noget om Telnet, så er jeg jo næsten nødt til at stille spørgsmålet i flere kategorier - da jeg ikke aner hvor jeg skal spørge. Jeg har derfor spurgt i Linux kategorien, men det har ikke givet noget hurtigt svar... og jeg må ikke stille spørgsmålet i flere kategorier!

Hvis der var en kategori til Telnet, så kunne man få et hurtigt svar.
Avatar billede mukke Nybegynder
26. marts 2000 - 01:33 #3
..Bortset fra at spørgsmålet ofte vil have med noget helt andet at gøre.... at oprette en telnet katagori vil altså ikke simplificere det hele.... det er jo mere eller mindre det samme som at oprette en ny katagori der heder via nettet hvor alt jo så passende kan placeres :)

Hvis du er i tvivl om placering så kan du altid brugen en af generelt katagorierne - og ellers skal folk nok være behjælpelige med at henvise til en anden gruppe (specielt hvis du spørger) og så skal reglen om kun at bruge en katagori jo altså ikke forhindre at man oprette spørgsmålet i en ny mere passende katagori!