Avatar billede djurholm Nybegynder
28. november 2001 - 13:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MEMOREPLYTOALL in USE

En af vores kunder får denne fejl på en af deres servere ??

Duplicate PUBLIC came MEMOREPLYTOALL in USE modul Common.

Er der nogen som har en løsning på fejl ?

Tak på forhond.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
28. november 2001 - 20:51 #1
Årsagen er et \'loop\' af referencer til et sub-script library (her: MemoReplyToAll). Fejlen kan opstå efter editering af et script som dernæst ikke bliver compilet/gemt korrekt på serveren.

Prøv et af følgende:
1)Hvis det er ifm. med mailbox så opgrader (fejlen skulle være rettet i ver. 5.0.3 og frem). Prøv evt. af \'replace\' designet fra templaten I bruger.
2)Lav et nyt (sub-)script uden forbindelse til det \'defekte\'. Kopier dernæst alt fra det \'defekte\' herover i og gem scriptet.

Håber det virker for dig - cdelicht.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
19. januar 2002 - 13:00 #2
Hva\' så djurholm - kører det?
Avatar billede cdelicht Nybegynder
01. oktober 2002 - 10:17 #3
Hej du
Du skylder en tilbagemelding her..... ;-)
Avatar billede cdelicht Nybegynder
12. november 2002 - 08:21 #4
Sku' vi lige lukke inden der er 1 års jubilæum? :-)
Avatar billede djurholm Nybegynder
20. januar 2003 - 10:58 #5
Vores kunder har rettet i deres template. Vi kørte replace design og problemet var løst