Avatar billede douglas Nybegynder
24. marts 2000 - 19:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Svare på egne spm.!

Det er simpelthen for latterligt at det er muligt at svare sit eget spørgsmål, det bør kunne laves om.

/Douglas
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. marts 2000 - 19:46 #1
Nja, man skal vel kunne lukke spørgsmålene hvis man ikke får hjælp.

Eller hvis man selv løser problemet - men så bør man naturligvis beskrive løsningen.

/Rob
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2000 - 22:56 #2
douglas hvad vil du så gøre hvis du selv løser et problem, eller du ingen svar får?

Lade spørgsmålene stå?
Avatar billede douglas Nybegynder
25. marts 2000 - 13:17 #3
Nejnej, problemet består i at jeg her den anden dag svarede på et spm. og fyren sagde det virkede osv. Men han accepterede ikke svaret og nakkede sine points igen...
Avatar billede admin Novice
25. marts 2000 - 14:10 #4
Hej douglas,

Grunden er som hobbez beskriver, men der vil altid være mulighed for at snyde med det, som du har været ude for.

Indsæt et link til det spm. hvor du mener du er blevet snydt, så kigger vi på det.
Avatar billede lrj Nybegynder
28. marts 2000 - 12:08 #5
Avatar billede douglas Nybegynder
28. marts 2000 - 19:36 #6
ja, eller
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14042
ikke fordi jeg er blevet snydt her, men fordi - som lrj siger det - det er fjollet...
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2000 - 23:21 #7
Det er et spørgsmål om rent eller urent trav. Om man mener at have fået et fyllestgørende svar.
Avatar billede douglas Nybegynder
29. marts 2000 - 18:33 #8
Værsgo Kharder... 3 point til dig, jeg vil ihvertfald ikke selv svare på mit eget spørgsmål :)