Avatar billede rickypriv Nybegynder
26. november 2001 - 11:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2002 (XP) glemmer kontioplysninger.

Hej.

Jeg har to email konti.

Konto 1 er til mit domæne på nettet.
Konto 2 er til min adsl linie hos tdc.

Pludselig er den begyndt på at ændre visse indstillinger for mine konti hver gang jeg genstarter maskinin:

- pop3 bliver ændret til \"lokalhost\" på begge konti
- for mail konto 1 bliver username ændret fra \"postmaster/domæne.dk\" til \"postmaster/domæne.dk/postmaster/domæne.dk\"
- for mail konto 2 bliver username ændret fra \"kontonummer hos tdc\" til \"kontonummer/postmaster/domæne.dk\"

Som i tydeligt kan se at der tale om et værre rod!

Håber at der er nogen af jer der kender til dette fænomæn..
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
26. november 2001 - 11:37 #1
jeg kender ikke noget til det, men har du prøvet at lægge Outlook ind igen... det kan være at der er gået lidt kuk i registreringsdatabasen....

Un1
Avatar billede casp Nybegynder
29. november 2001 - 22:27 #2
Det lyder da lidt som om at det er Nortons e-mail protection, der ændrer på dine konti! Har du den indlæst?

/Casp
Avatar billede rickypriv Nybegynder
30. november 2001 - 13:55 #3
Tak Un1 .. det hjalp :)
casp >> jeg har først installeret Norton nu efter at det virker igen. :)
Ellers tak.
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
30. november 2001 - 19:23 #4
tak for point :)