Avatar billede speed.up Nybegynder
25. november 2001 - 14:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde!

jeg har købt denne telefon.connexion fra et firma der hedder ATLAS,men kan ikke finde deres hjemmesider så jeg kan downloade en brugsvejledning nogen der kan hjælpe.telefonens modelnummer er htc618
Avatar billede isl19960 Nybegynder
25. november 2001 - 14:40 #1
En dansk brugsvejledning skal følge med når du køber telefonen... gå til forhandleren og kræv at få een udleveret...
Avatar billede speed.up Nybegynder
25. november 2001 - 14:48 #2
lyder fint men jeg har købt denne telefon af en kollega. og tænkte at jeg burde kunne finde den på nettet!!
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 17:41 #3
Hvad hedder telefonen. Mærke: Model: ???
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
25. november 2001 - 18:37 #4
Det står faktisk i spørgsmålet.
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 18:39 #5
kirsten> Ups, det gør det da også.... DOH!
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
25. november 2001 - 18:44 #6
Jeg har søgt på alt, hvad jeg kan komme i tanker om. En enkelt gang var jeg i Østen, og der stod lige så pænt htc618 midt i alt det kinesiske. Det var ikke et link, så det blev jeg ikke klogere af.

Connexion er jo fransk for forbindelse, så det vælter ind med franske sider, og det er ikke min kop te. Jeg tror spørger selv må finde ud af telefonen og glæde sig over sit - formentlig billige - køb.
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 18:48 #7
speed.up> Find ud af hvor han har købt den. Det er næsten umuligt for mig at få nogle søgemaskiner til at reagere på den telefon.
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
25. november 2001 - 18:53 #8
spped.up>Jeg har mere lyst til vide, hvad slags telefon, det er. Det er jo et vidt begreb nu om dage. Jeg så f.eks. nogle Atlas telefoner, altså et sæt med to og en sender, undskyld lige min Alzheimer light, jeg kan sq ikke huske, hvad sådan nogen hedder.
Avatar billede speed.up Nybegynder
26. november 2001 - 23:09 #9
det er en trådløs telefon (sølv).
det underer mig bare at firmaet ATLAS ikke har en hjemmeside.
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
26. november 2001 - 23:59 #10
Hvis det er deres hjemmeside du vil have, har jeg den her. Men du kan ikke d/l en manual hos http://www.atlas-telephone.com/ Der er kun et eneste link, og det er e-mail adressen. Du kan maile og bede om en manual. De sender over hele verden: atlas-telephone@usa.com
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
27. november 2001 - 00:12 #11
Er det kanske en satellit telefon?
Avatar billede speed.up Nybegynder
27. november 2001 - 21:32 #12
takker for hjælpen.
det er rigtigt kan ikke downloade den, men du har været en stor hjælp TAKKER!!!!
Avatar billede kirsten_sol Nybegynder
27. november 2001 - 22:56 #13
Åh, jeg be\'r. Tak for point.