Avatar billede sakjk Nybegynder
23. november 2001 - 13:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man DirectX 8.1 ?

Jeg er pga stupiditet kommet til at installere DirectX 8.1. Det var noget skidt!
Hvordan i alverden fjerner jeg det igen?
Avatar billede marty Nybegynder
23. november 2001 - 13:24 #1
Er der ikke en uninstallfil???
Avatar billede marty Nybegynder
23. november 2001 - 13:24 #2
Hvorfor var det noget skidt, forresten?
Avatar billede fredelu Nybegynder
23. november 2001 - 13:26 #3
Hvis du har en bruger hos gamereactor.net, kan du downloade et program der fjerner directx.
Ellers kan du bare oprette en bruger.
linket er www.gamereactor.net/downloads -søg på- directx
Avatar billede nekkos Nybegynder
23. november 2001 - 13:34 #4
Som fredelu siger, hos gamereator.net finder du hvad du skal bruge. Kig også her : http://www.microsoft.com/Danmark/Support/xmlkb/DA191/5/98.ASP?LN=DA&SD=gn&FR=0
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
23. november 2001 - 14:07 #5
du nedgrader bare, tager dirextX 7 og installerer!
Windows brokker sig godt nok når du prøver at det er ældre filer end dem der ligger på disken i forvejen, men det ignorerer du bare.
Avatar billede cyberjoker Nybegynder
23. november 2001 - 15:17 #6
Har fundet et par links som jeg synes du skal kigge lidt på :

http://my.voyager.net/~farmer60/articles/dx7.html

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q178/6/44.asp

Efter hvad jeg har erfaret kan det ikke lade sig gøre uden at geninstallere windows :o(
Ihvertfald ikke hvis du vil ha\' et system der kører optimalt . Diverse discount-remove software kan jeg ikke anbefale dig . De gør blot det hele værre ........
Avatar billede sakjk Nybegynder
26. november 2001 - 14:08 #7
hej Marty, directX 8.1 er noget skidt, fordi det ikke virker optimalt. Programmet er åbenbart ikke færdig-udviklet. Man får en masse konflikter og programstykker, der udfører tilsyneladende \"ulovlige hanlinger\".
Avatar billede sakjk Nybegynder
26. november 2001 - 14:10 #8
Hej ejoergensen, jeg har forsøgt at nedgradere, ved at installere directX 7, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Det er åbenbart noget nyt. Man får af Windows at vide, at man jo allerede har en nyere version installeret, og man derfor ikke kan gå videre.
Avatar billede sakjk Nybegynder
26. november 2001 - 14:12 #9
Jeg siger mange tak til jer alle for hjælpen, og vil give fredelu point, da han er den første, der kom med et svar.