Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 20:37 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Et spørgsmål til alle!

Jeg har længe gået og undret mig over hvorfor i kan hade musik grupper som fx Eye Q?

Hvordan kan i hade dem? Okay de har været på TV i ca 20 timer i alt exklusiv ekstra udsendelserne... Hvorfor kan i så hade dem? River de jer i røvskæget eller sådan noget?

Jeg vil gerne have et svar på det... Jeg kan huske at Erkan fra Baren også stilte det spørgsmål...

Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. november 2001 - 20:38 #1
Det bliver for meget ! Britney ..Christina, Aliyah, Creamy ARGH § ..Girls girls girls ! .. eyeQ er godt nok..MEN det bliver fandme for meget
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. november 2001 - 20:39 #2
Og så er det bare MAINSTREAM DET HELE ..HELE lortet..man skulle tro de fik sådan en chip i sig så de sang det samme
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 20:39 #3
Okay, måske er det irriterende at høre dem i radioen, men lige frem at oprette hadesider osv af dem!
Avatar billede ncbr Nybegynder
22. november 2001 - 20:40 #4
I mine øjne har en gruppe som eyeq minimalt at byde på, jovel de har udseendet med sig og kan synge, men det gør ikke en musikgruppe. Jeg spår dem en kort levetid.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. november 2001 - 20:40 #5
Det eneste jeg kan lide er :

The Corrs
Tupac
Snoop Dogg
Limp Bizkit
Infernal

:) Men det er jo smag og behag
Avatar billede repsac Nybegynder
22. november 2001 - 20:40 #6
Det er et koncept band ... der har ikke fundet sammen fordi de som mennesker passer sammen og har nogle menneskelige værdier der bare passer sammen ... eller det er i hvert fald ikke det der har trukket dem sammen.
Et konceptband ... jeg tror det er det folk er imod og så også deres musik i og med at nogle ikke ynder at lytte til en sådan musik (eks. mig).

Det er for opreklameret.
Avatar billede swordcat Nybegynder
22. november 2001 - 20:44 #7
zyberwizard> Helt sikkert ;)

Avatar billede quendig Nybegynder
22. november 2001 - 20:50 #8
Jeg synes også det er lamt at de ikke skriver deres egne sange..
Det er bare nogen de får stukket i hovedet, og så er det bare hver så god at syng!

Ikke at de er dårlige som personer, men de har bare ikke talentet i sig...
Avatar billede prodic Mester
22. november 2001 - 20:59 #9
Lidt sjovt, at tænke på at de 4 rent faktisk blev udvalgt af 2000 hvoraf jeg har arbejdet tæt sammen med en fra \"semifinalen\" - og netop den person er ENORMT dygtig men det var ikke nok.

Det kan jo kun betyde, at de 4 udvalgte både menneskeligt og musikmæssigt passer rigtig godt sammen - ellers havde det vel ikke været de 4.

Rent musikmæssigt kan man sige hvad man vil - det ændrer ikke ret meget ved at de rent faktisk er dygtige.

Deres eneste ulempe er såmænd, at de har fået smidt et kamera i nakken og er blevet poplære af den vej.
Havde man sat dem sammen uden et kamera havde det ikke fået så stærkt - men de skulle nok have givet lyd fra sig på et tidspunkt.

Som garage-band skal man kæmpe for det - den kære berømmelse - det stiller nogle store krav til en som band, da der netop findes så mange flere af dem end \"koncept\"-bands.
Det kan man så have respekt for(hvilket man vel også skal have) men meget få af dem bliver til noget.

Og tro ikke at jeg hører den slags musik - dog er noget af musikken rent faktisk ret godt rent musikalsk og sangmæssigt.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. november 2001 - 21:14 #10
er ikke imod Eye Q på nogen måde, men er imod at man laver konceptbands, det er jo mere for penge frem for musik, men pigerne i Eye Q kan rent faktisk synge, og når TV2 er \"færdige\" med dem, håber jeg da at de vil fortsætte og selv lave deres EGEN musik, se så er det jo vi i virkeligheden kommer til at se de virkelige Eye Q.

Kan godt være enig med prodic i bl.a. det med at de har haft et kamera i nakken, det har jo ikke været negativt, heldigvis for pigerne har de jo noget at byde på, i modsætning til Christian ( ham der var med i et eller andet lamt koncept-tv show ), han røg jo også lige til tops, men kan han synge, nej det mener jeg ikke, han skal være glad for at han har en Patrik Isacksson til at have forsynet sig med et par hits, for teksten og melodierne fejler intet, men Christians piben og knirken holder ikke, ikke sært at en anmelder udtalte om hans CD at det var noget grådkvalt ynk, der svinger mellem det tåkrummende til det nogenlunde tålelige.....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. november 2001 - 21:15 #11
mente med min kommentar om Christian, at det sandsynligvis er hans medvirken i et tv program der skaffede ham en del af vejen til toppen af dansk musik, som må være elendig når han kan ligge nr. 1 ....
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
22. november 2001 - 21:44 #12
Nu vil jeg lægge ud med at sige at jeg ikke kan mindes at have hørt dem. men på den ande side når jeg falder over noget musik jeg godt kan li høre jeg det bare og gir FANDEN i hvem der har lavet det.

MEN jeg vil nu gi kolmorgen ret!
bare fordi en gruppe menesker ikke ejer tallent for nytænkning, men aligevel bliver populære. Er vel ingen grund til at HADE dem.

Bin Laden er en der er grund til at hade (i ordets bogstaveligste forstand)

disse piger er vel bare nogen der kommer let gennem livet (ind til de næste bliver fundet) og derfor bliver misundet!!! det er faktisk ganske logisk....