Avatar billede eyeq Nybegynder
20. november 2001 - 21:31 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

http://www.eyeQ.vcd.dk - Hvad syntes i om det nye design?

Hej
Hvad syntes i om det nye design på siden http://www.eyeQ.vcd.dk . Giv det venligt en karekter på 13 skalaen.
Avatar billede dm013 Nybegynder
20. november 2001 - 21:35 #1

men emnet dybt uinteressant. De savner i den grad substans.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. november 2001 - 21:37 #2
hmm, når man kører 1024x768 har man en masse spild i højre side af skærmen, prøv at centrere, det kan afhjælpe det, synes iøvrigt ikke at det \"nye\" design adskiller sig fra det der var før.
Men designet er der vel ikke så meget at sige til, ikke for prangende, måske lidt for anonymt i forhold til at det er en fanside...
8-9@13
Avatar billede petersen2 Nybegynder
20. november 2001 - 21:41 #3
hvordan centre man en side?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
20. november 2001 - 21:44 #4
<center></center> på hver side af det man vil centrere
Avatar billede keysersoze Guru
20. november 2001 - 21:44 #5
hvis jeg skal være helt ærlig så ser siden faktisk ret skod ud set i forhold til hvad den skal leve op til! der er ingenting relevant på siden når man virkelig kigger den igennem, og designet lever SLET ikke op til hvad den burde set i forhold til hvem den omhandler og hvem målgruppen er....

5@13
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 21:46 #6
eyeq er stadig en skummel bruger...

00@13
Avatar billede zred Nybegynder
20. november 2001 - 21:48 #7
9...
billederne ku være federe og måske knapper som links?
Avatar billede Peter Praktikant
20. november 2001 - 21:49 #8
jeg tror let du kan få problemer med at linke direkte til de officielle sider som var det dine egne, wallpapers og videoer har de sikkert noget copyright på. Især også når du linker til deres sider og lader din adresse blive i bjælken.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 21:50 #9
ztyxx> Ikke <center> men <p align=\"center\"> :)
Avatar billede quendig Nybegynder
20. november 2001 - 21:52 #10
Jeg vil gerne give keysersoze ret, den er for trist, når man tænker på målgruppen....,
Du burde måske også ændre designet på menuen..
Avatar billede quendig Nybegynder
20. november 2001 - 21:53 #11
men jeg synes dog at den alligevel skal have 6@13
Avatar billede gfx Nybegynder
20. november 2001 - 21:56 #12
eyeq din svans...Slet din bruger..
Avatar billede prodic Mester
20. november 2001 - 22:07 #13
sjovt at spørgsmålet er oprettet af eyeq og at petersen2 spørger om hvordan man centrerer en side - når det lige er blevet nævnt.

Need I say more...
Avatar billede dmcn Praktikant
20. november 2001 - 22:12 #14
prodic : Og også lidt sært, at petersen2 spurgte efter sangtekster til eyeQ\'s sange lidt tidligere på dagen.
Hvem anmelder?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
21. november 2001 - 13:03 #15
el_barto>> du har jo ret mand :-)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. november 2001 - 00:39 #16
8@13

Den grafiske kompression er for høj.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2001 - 20:08 #17
Eye Q styrer for vildt...

Men om designet:

Jeg giver det et 8 tal fordi at det ikke rigtig hænger sammen, forstået på den måde at den lyseblå og mørkeblå ikke passer sammen på den måde som det er sat op på. Desuden er der meget spild i 1024x768 px...

Du skal også forsøge at holde den samme skrifttype hele vejen igennem designet, fx er der skrevet med Verdana/Arial på siderne hvor der står noget om pigerne og på siden hvor der er afstemning er der skrevet med TNR (Times)!

Måske skulle du også prøve at få frame omkring din tekst... Altså lave en sort frame imellem hvid og blå baggrund...

Der mangler stadig noget før designet er perfekt!

MEN FEDT EMNE!
Avatar billede kunze Nybegynder
22. november 2001 - 20:14 #18
Siden bør optimeres til 1024x768 da \"ingen\" kører lavere opløsning nu til dags. Dog skal den til nød kunne ses i 800x600. :)
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2001 - 17:00 #19
På mange offentlige steder og ved personer der ikke aner ret meget om computere kører de altså stadig 800x600...
Ca 22% kører stadig med den opløsning...
Men de fleste bruger rigtignok 1024x768
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 18:11 #20
Ja.. Det kan du have ret i. På min skole kører alle computerne faktisk 800x600 selv om de kan ta\' helt op til 1280x1024. Jeg har dog også stået på nakken af vores netværksadministrator så de kan kører 1024x768 freoover. 1024x768 er et must.. Mindre kan ikke gører det. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 18:11 #21
Jeg rammer tasterne med stil.. Æhhhm =D
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 20:29 #22
Hvormange svar skal du bruge?
Avatar billede gfx Nybegynder
27. november 2001 - 20:51 #23
Jeg tror at \"eyeq\" er blevet slettet. Han har i forvejen 8 forskellige brugernavne...Så.

Avatar billede coinz Nybegynder
03. december 2001 - 14:09 #24
elendigt... kan du ikke muligvis bare smutte herfra???

-coinz-